صفحه پارتیشن اداری چیست و چه کاربردی دارد؟

970  تعداد بازدید  |  چهارشنبه 26 مرداد ماه 1401

صفحات پارتیشن اداری به عنوان یک جداکننده با قابلیت جابه جایی در دفاتر پلان باز کاربرد های فراوانی دارند آن ها میتوانند فضاهای خصوصی موقت تکیل دهند و به خوبی جایگزین انواع پارتیشن اداری شوند

صفحه پارتیشن اداری چیست و چه کاربردی دارد؟

 

اساساً صفحه یک عنصر جداکننده است که در فضاهای باز برای تعیین محدوده محل کار استفاده می شود و به حفظ حریم خصوصی افراد و در نتیجه بهره وری آنها کمک می کند.

 

راحتی و آکوستیک دو نیاز حیاتی در فضاهای کاری است. با این حال، بیش از 50 درصد از افرادی که در فضاهای باز کار می کنند، از سطح سر و صدا در دفتر خود ناراضی هستند.

 

در مدل اداری فضای باز منابع زیادی برای حواس پرتی وجود دارد. در این مقاله ما قصد داریم بررسی کنیم که صفحه پارتیشن اداری چیست و چه فوایدی برای کنترل حواس پرتی دارد.

 

صفحه پارتیشن اداری چیست و چه کمکی به بهبود طراحی داخلی فضا می کند

این واقعیت وجود دارد که بسیاری از مردم با مدل طراحی پلان باز احساس راحتی نمی کنند زیرا حریم خصوصی را که یک فضای فردی برای آنها فراهم می کند از دست می دهند.

 

امروزه کار تیمی بسیار مهم است، اما کار فردی نیز به همان اندازه اهمیت دارد. با ایجاد فضاهای متنوعی که درجات مختلفی از حریم خصوصی را فراهم می کند، ما موفق می شویم دفاتر باز را به فضاهایی سازنده و راحت تبدیل کنیم.

 

استراتژی‌های طراحی دیگری نیز وجود دارد که علاوه بر مناطق خاص برای حفظ حریم خصوصی، نوع جدیدی ازحریم خصوصی را به کمک صفحه پارتیشن اداری در فضای کاری فراهم می‌کند، که می‌تواند توسط هر کسی در هر زمان استفاده شود.

 

صفحه پارتیشن اداری مکملی است که به عنوان یک عنصر جداکننده برای تعیین محدوده ها و ایجاد فضاهای نیمه خصوصی استفاده می شود.

 

 

 

پارتیشن اداری دهه هاست که مورد استفاده قرار می گیرد، اما صفحه پارتیشن اداری چه کاربردی دارد؟

 

صفحه‌ پارتیشن اداری جایگزین مناسبی برای دفاتر بسته و فضاهای کاری پویایی که نیاز به حریم خصوصی دارند، ارائه می‌دهد.

 

به لطف صفحه های جداکننده پارتیشن اداری می توان مناطق کاری مجزا و محیط های نیمه خصوصی ایجاد کرد.

 

 چه نوع صفحه جداکننده ای رایج تر هستند؟

هنگامی که توضیح دادیم صفحه پارتیشن اداری چیست و چه کاربردی دارد، می بینیم که بسته به عملکرد و سطح حریم خصوصی مورد نیاز در هر پروژه، انواع مختلفی از صفحه های تقسیم کننده وجود دارد. برخی از رایج ترین موارد در دفاتر امروزی عبارتند از:

 

صفحه پارتیشن مدولار : این صفحات پارتیشن اداری کاملاً با هر فضایی سازگار می شوند. به عنوان مثال، این پارتیشن اداری قابلیت تطبیق با هر فضایی را دارد ​​و جداسازی و ایجاد فضاهای شخصی را تسهیل می کند. آنها هم برای میزهای فردی و هم برای فضاهای جمعی مناسب هستند.

 

 

 

 

صفحه پارتیشن موبایل : این صفحات به بهترین وجه نشان دهنده تطبیق پذیری دفاتر جدید هستند با استفاده از صفحه پارتیشن موبایل میتوان فضاهای مختلف  را به سرعت نصب و پیکربندی کرد

 

 

 

در مورد متریال ساخت این صفحات پارتیشن اداری می توانیم بین صفحه های مات یا نیمه شفاف تفاوت قائل شویم. انتخاب یک گزینه معمولاً بر مبنای میزان نور موجود در فضا تعیین می شود.

 

صرف نظر از گزینه انتخاب شده، یکی از الزامات بسیاری از شرکت ها این است که صفحه پارتیشن اداری امکان سفارشی سازی مطلق، هم در اندازه گیری ها و هم رنگ را فراهم میکنند. به این ترتیب تفکیک مناطق کاری کاملاً با هویت سازمانی ادغام شده و از نظر بصری جذاب خواهد بود.

 

به طور خلاصه، چیدمان دفتر با صفحه‌های جداکننده مزایای قابل‌توجهی را ارائه می‌دهد، که اصلی‌ترین آنها امکان ایجاد فضاهای موردی چندکاربره و محیط‌های نیمه خصوصی است. صفحه پارتیشن اداری یک آیتم زیباشناختی است که می تواند حتی به کسل کننده ترین فضاها زندگی بدهد.

 

 

بیشتر بدانید:

 

ارزان ترین نوع پارتیشن اداری کدام است؟

پارتیشن اداری MDF

طراحی داخلی دفتر کار به صورت باز

معرفی انواع پارتیشن اداری بر مبنای متریال ساخت

پارتیشن اداری آکوستیک

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402
پارتیشن اداری ایتالیایی

پارتیشن اداری ایتالیایی

دوشنبه 15 آبان ماه 1402