بهترین چیدمان اداری برای ایجاد همکاری بیشتر در محیط های کاری

858  تعداد بازدید  |  سه شنبه 25 مرداد ماه 1401

کلید دستیابی به همکاری بیشتر طراحی فضاهایی چندکاربری است که در صورت نیاز بتوان آن ها را تغییرشکل داد و فضاهایی با حریم خصوصی بیشتر یا محیط هایی برای جلسات تیمی ایجاد کرد برای تحقق این موضوع میتوانید از انواع پارتیشن اداری متحرک در فضاسازی های خود استفاده کنید

بهترین چیدمان اداری برای ایجاد همکاری بیشتر در محیط های کاری

 

چیدمان محیط اداری نقش مهمی در رفاه و بهره وری کارکنان دارد. اگر دفتر شما یک فضای بزرگ پر از میز است، ایده ایجاد مناطق جدید و کارآمد کردن آن برای تیم شما می تواند بسیار مفید باشد. به همین دلیل است که پارتیشن اداری مدرن می توانند برای شرکت شما برگ برنده باشند.

 

این یک تصور اشتباه رایج است که فضاهای باز گسترده برای همکاری ایده آل هستند، این فضاها می توانند پر سر و صدا و شلوغ باشند و فضایی مناسب برای به اشتراک گذاشتن ایده های خلاقانه در ان ها وجود نداشته باشد. این چیزها همکاران را از بازگشت به دفتر منصرف می‌کند و مهم‌تر از همه این است که در مکانی خلاقانه کار کنید که ترجیحات سبک کاری کارکنان را برآورده کند.

 

بازسازی فضای خود برای ایجاد فضاهای استراحت، اتاق جلسات و اتاق مدیریت ممکن است ساده تر از آن چیزی باشد که فکر می کنید. با دیوارهای پارتیشن اداری قابل جداسازی، می توانید دفتر خود را به روز کنید و میزان همکاری را ارتقا دهید.حقیقتا یک راه حل مشخص برای همکاری و بهره وری بهینه وجود ندارد، این به شرکت و همکاران شما بستگی دارد، اما راه های مختلفی وجود دارد که می توانید چیدمان دفتر را برای خود کارآمد کنید.

 

 

 

یک فضای breakout ایجاد کنید

طراحی ترکیبی اداری به فضاهایی نیاز دارد که عملکردهای متفاوتی را ارائه دهند. اگر تیمی از افراد دارید که روی یک پروژه بزرگ کار می‌کنند، ممکن است فضایی بخواهند که بتوانند در مورد ایده‌ها بحث کنند، دیوارهای پارتیشن اداری ساده می تواند این فضاهای همکاری را بدون بستن محیط ایجاد کنند. پارتیشن اداری شیشه ای در همه اندازه ها موجود است و می تواند ابزار مفیدی مانند شیشه هوشمند را برای استفاده به عنوان دیوار پروژکتور یا ایجاد حریم خصوصی در خود جای دهد. با نصب این پارتیشن اداری هنوز هم میتوانید نور طبیعی را به فضا وارد کنید و به همکاران فضایی دهید تا جدا از دفتر اصلی کار کنند.

 

فضاهای خصوصی

چیدمان دفتر شما باید دارای فضاهایی باشد که در صورت نیاز همکاران بتوانند به تنهایی در آن کار کنند. اتاقک‌های پارتیشن اداری می‌توانند احساس ناخوشایندی داشته باشند، اما استفاده از پارتیشن اداری شیشه‌ای می‌تواند یک منطقه آرام را بدون مسدود کردن فضاها فراهم کند. سعی کنید از جلوه های شیشه ای برای ایجاد حریم خصوصی استفاده کنید و در عین حال اجازه دهید نور طبیعی هم به دفتر وارد شود.

 

ایجاد فضاهای کوچکتر با پارتیشن‌ اداری مدرن، همراه با فضاهای مشارکتی بزرگتر به این معنی است که افراد می‌توانند روش کار خود را به راحتی با محیط تطبیق دهند.

 

فضاهای اجتماعی ایجاد کنید

شما نمی توانید قدرت یک فضای اجتماعی را برای ایجاد خلاقیت دست کم بگیرید. یکی از بزرگ‌ترین دلایل فرسودگی شرکت‌ها کمبود زمان استراحت است، به همین دلیل ضروری است که این را در چیدمان دفتر خود بگنجانید. یک فضای مدرن و به خوبی دکور شده باعث ایجاد گفتگو و جریان یافتن خلاقیت می شود. استفاده از پارتیشن‌ اداری شیشه‌ای به سبک کریتال می‌تواند فضای شما را ارتقا دهد. پر کردن این فضاها با مبل‌ها و گیاهان می‌تواند باعث آرامش همکاران شود، در نتیجه به آنها امکان طراوت و در نهایت بهره‌وری بیشتر می‌دهد.

 

انتخاب Layout مناسب

در نهایت، زمانی که نوبت به برنامه ریزی چیدمان دفتر برای ایجاد حداکثر بهره وری می رسد، مهم است که تیم خود و ترجیحات آنها را در نظر داشته باشید. چیدمان ثابتی که ایده ال همه افراد باشد عملا وجود ندارد زیرا برخی از کارکنان از فضاهای اجتماعی بزرگتر لذت خواهند برد، در حالی که برخی دیگر در فضاهای یادگیری آرامش خواهند یافت. زیبایی با پارتیشن های اداری مدرن است که دفتر شما می تواند یک چیدمان همیشه در حال تغییر باشد که با تیم شما شکل می گیرد.

 

 

بیشتر بخوانید:

 

پارتیشن اداری چیست؟

پارتیشن اداری مدرن در محیط کار

طراحی فضای کار اشتراکی

پارتیشن اداری pvc

پارتیشن اداری آلومینیومی دو جداره


پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402