سبک کریتال در طراحی اداری چیست؟

853  تعداد بازدید  |  دوشنبه 24 مرداد ماه 1401

سبک کریتال شامل پنجره ها درب ها و پارتیشن اداری با متریال شیشه به همراه قاب مشکی فولادی است این سبک فضایی مینیمال و در عین حال مدرن ایجاد میکند و برای تقسیم بندی فضاهای اداری خود میتوانید از این سبک کاربردی استفاده کنید

سبک کریتال در طراحی اداری چیست؟

 

سبک کریتال به سبکی از پنجره‌های اسکلت فلزی مشکی اشاره دارد که توسط آهنگر فرانسیس هنری کریتال در اواخر قرن نوزدهم اختراع شد. از زمان اختراع خود، سبک کریتال برای تغییر فضاها مورد استفاده قرار گرفته است و در دهه گذشته تجدید حیات غیرقابل انکاری داشته است، این سبک اخیراً برای بهبود اسکرین های شیشه ای و پارتیشن اداری مورد استفاده قرار گرفته است. فریم‌های مشکی نه تنها از ساختار شیشه محافظت می‌کنند بلکه ظاهری منحصربه‌فرد به سبک loft را به پارتیشن‌ اداری شیشه‌ای ارائه می‌کنند و برای ایجاد فضاهای الهام‌بخش استفاده می‌شوند

 

چرا از پارتیشن اداری  به سبک کریتال در دفتر استفاده کنیم؟

 

پارتیشن شیشه ای اتاق را بدون تاثیر بر نور و فضا تقسیم می کند. برخلاف دیوارهای ثابت یا انواع پارتیشن اداری قدیمی، جداکننده شیشه‌ای به ایجاد فضاهای مجزا با حفظ حریم خصوصی و عایق صوتی بیشتر کمک می‌کند و در عین حال فضایی که ایجاد میکند کاملاً از بقیه قسمت‌های دفتر بسته نیست.

 

پارتیشن اداری‌ سبک Crittall از شیشه به همراه قاب فولادی Crittall تشکیل شده است و ظاهری مینیمالیستی، و در عین حال چشمگیر نیز ایجاد میکند. قاب‌های فولادی حسی مدرن و صنعتی دارند که مکمل طیف وسیعی از سبک‌های طراحی ، از جمله سبک mid century و سبک اسکاندی است.

 

 

خواه به دنبال ایجاد یک تقسیم‌بندی اختصاصی ، ایجاد فضاهای اداری مجزا یا اضافه کردن یک در شیشه‌ای به اتاق دیگری باشید، استفاده از پارتیشن‌ اداری کریتال مزایای متعددی دارد:

 

قابلیت جابجایی

کسب و کارها تغییر می کنند؛ این اجتناب ناپذیر است و یک روز ممکن است لازم باشد همه چیز را عوض کنید. نکته مهم در مورد پارتیشن اداری Crittall این است که می توان آن را جابه جا کرد و در جای دیگری از دفتر استفاده کرد. شیشه منحصر به فرد اکوستیک که به طور ایمن در یک قاب مشبک مشکی ثابت شده است، قابل جدا شدن است، به این معنی که حتی می توان آن را حمل کرد و در یک مکان اداری کاملاً جدید نصب کرد.

 

نصب سریع

پارتیشن‌ سبک Crittall علاوه بر اینکه به راحتی قابل جابه‌جایی هستند، سریع و آسان نصب می‌شوند. در طول مراحل نصب، حداقل اختلال ایجاد می شود و بسته به اندازه پارتیشن، می توان ظرف یک یا دو روز نصب را تکمیل کرد

 

مقرون به صرفه

یکی دیگر از دلایلی که پارتیشن اداری گزینه مناسب تری نسبت به دیوارهای ثابت هستند این است که مقرون به صرفه هستند. پارتیشن‌های شیشه‌ای به جای ساختن دیوارهای ثابت و ایجاد اتاق‌ها و فضاهای جدید، که می‌توانند تاریک، و کلاستروفوبیک و دائمی‌ باشد، مناطق خصوصی اما مدرن و مطبوع را با حداقل هزینه ایجاد می‌کنند.

 

اندازه های سفارشی

فرقی نمی‌کند که بخواهید اتاقی در مرکز یک دفتر کوچک بسازید یا ارتفاع سقفی بالاتر از حد متوسط ​​داشته باشید، شما می‌توانید پارتیشن‌های کاملاً سفارشی به سبک کریتال را متناسب با محل کار یا دفتر خود تهیه کنید. مطمئناً یک اندازه مشخص برای همه مناسب نیست و ما شمارا راهنمایی خواهیم کرد تا فضای اداری ایجاد کنید که برای شما و کسب و کار شما کاملا مناسب باشد.

 

 

بیشتر بخوانید:

 

چگونه یک فضای کاری مینیمال بسازیم

پارتیشن اداری ترکیبی

تفاوت پارتیشن های اداری و خانگی

مقایسه پارتیشن اداری تک جداره و دو جداره

پارتیشن اداری آکوستیک

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402
پارتیشن اداری ایتالیایی

پارتیشن اداری ایتالیایی

دوشنبه 15 آبان ماه 1402