پارتیشن اداری pvc

898  تعداد بازدید  |  شنبه 22 مرداد ماه 1401

یکی از مدل های پارتیشن اداری ، پارتیشن PVC است. پارتیشن های پی وی سی ویژگی ها خوب بسیاری دارند که از جمله آن ها می توان به تنوع در اندازه ،ضخامت و رنگ ، خاصیت ضد آب،رطوبت و میکروب ، عایق صدا و گرما وارزان بودن و نصب سریع اشاره کرد.

پارتیشن اداری pvc

پارتیشن بندی یکی از عناصر رایج در طراحی دکوراسیون داخلی فضا است که امروزه به خصوص در طراحی داخلی فضاهای اداری و رسمی  به کار می رود. پارتیشن ها انواع گوناگونی دارند که متناسب با نوع پروژه و فضایی که برای آن طراحی می شوند، می توان از بین مدل های مختلف آن انتخاب نمود.

 

 

 

یکی از مدل های پارتیشن اداری ، پارتیشن PVC است. پی وی سی یک ماده ترکیبی از فیبر پلیمر، افزودنی ها، کربنات کلسیم و سایر مواد شیمیایی است که ضد آب و آنتی باکتریال است که این ویژگی ها باعث میشود این ماده کاربرد های زیادی پیدا کند و در جاهای مختلفی استفاده شود.

پارتیشن های پی وی سی از انواع پارتیشن اداری هستند که به عنوان یکی از بهترین جداکننده ها هستند که هم فضا را کاملا به درستی و طبق سلیقه جدا میکنند و زیبایی خاصی هم دارند زیرا دارای طرح و مدل های متفاوت و شیکی هستند.علاوه بر این ، این تولیدات بسیار سبک هستند و قابلیت نصب سریع و آسان هم دارند و به همین دلیل میتوان آنها را به نوعی نصب کرد که زاویه دید هم کاملا مناسب باشد.

در بسیاری از فضاهای اداری امکان جابه جایی دیوارها این قابلیت را به فضا می دهد که در صورت امکان بتوان فضاها را برحسب نیاز تغییر داد و جابه جا کرد. جداکننده های PVC یکی از بهترین گزنه های موجود برای تفکیک فضا هستند که به راحتی می توان آن ها را در فضا نصب نمود و در آینده نیز جا به جا کرد.

پارتیشن های پی وی سی ویژگی ها خوب بسیاری دارند که از جمله آن ها می توان به تنوع در اندازه ،ضخامت و رنگ ، خاصیت ضد آب،رطوبت و میکروب ، عایق صدا و گرما وارزان بودن و نصب سریع اشاره کرد.

این پارتیشن اداری مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد که آن ها را برای استفاده در محیط های اداری وکاری که تردد در آن ها زیاد است گزینه مناسبی می کند. در محیط های پر رفت و آمد و یا محیط هایی که در آن ممکن است جا به جایی بیشتر صورت گیرد بهتر است از جداکننده هایی استفاده نمود که مقاوم باشند.

جداکننده های پی وی سی را مانند سایر جداکننده می توان با سایر متریال ها مانند شیشه نیز استفاده نمود.  ترکیب پارتیشن اداری پی وی سی با دیگر متریال ها می تواند تنوع خوبی به طرح شما بدهد و ببه زیابتر شدن دکوراسیون داخلی شما کمک کند.

 

 

بیشتر بخوانید:

 

پارتیشن اداری cubicle

پارتیشن اداری تاشو

پارتیشن اداری مدرن در محیط کار

طراحی فضای کار اشتراکی

اجرای پارتیشن میز در بانک گردشگری

 

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402