نحوه استفاده از پارتیشن اداری برای آرام نگه داشتن محیط کار

950  تعداد بازدید  |  شنبه 22 مرداد ماه 1401

فراهم کردن شرایط ایده آل در محیط کاری موجب حداکثر شدن بهره وری کارمندان می ود که آرزوی هر کارفرمایی است برای تحقق این امر در وهله اول لازم است تمرکز کارمندان را با کنترل سروصدا افزایش دهید نصب پارتیشن اداری بهترین راه برای کاهش نویز در محیط های مختلف کاری استت در این مقاله به بررسی پارتیشن مناسب برای کاهش نویز می پردازیم

نحوه استفاده از پارتیشن اداری برای آرام نگه داشتن محیط کار

 

دفاتر باید فضاهای آرامی باشند که در آن کارکنان کار خود را در محیطی عاری از سروصدای اضافه انجام دهند

 

هر کسب و کاری که نیاز به موفقیت در یک محیط بسیار رقابتی دارد باید دارای یک دفتر کارآمد با محیط کاری عالی باشد.

 

 

 

فضای اداری باید عاری از هر گونه حواس پرتی باشد تا اطمینان حاصل شود که کارمندان بدون حواس پرتی از صدای همکاران خود و سایر صداهای خارجی کار می کنند.

 

اکثر دفاتر در نزدیکی جاده ها و در داخل شهرها ساخته می شوند و مستعد انواع سر و صدا هستند. فضاهای اداری معمولا مزاحمت ناشی از پچ پچ کردن ، سر و صدای ترافیک، کار ساخت و ساز، و تماس های تلفنی را دارند.

 

همه این صداها می تواند تاثیر منفی بر بهره وری کلی کارکنان داشته باشد. به این ترتیب شانس موفقیت کسب و کار هم کاهش می یابد.

 

اگر دفتر شما پارتیشن بندی نشده باشد، احتمالاً با سر و صدای بیش از حد مواجه خواهید شد.

 

صدای زیاد کارمندان را مجبور می کند با صدای بلند با تلفن صحبت کنند این صدای بلند آنها به شلوغی محیط کاری می‌افزاید و در نتیجه وضعیت را بدتر می‌کند.

 

دفاتری که کارمندان فروش را در خود جای داده اند بدترین آسیب را می بینند زیرا ماهیت شغلی آنها مستلزم تماس های طولانی تر از سایر کارمندان است.

 

در حالی که هر رئیسی رویای داشتن یک دفتر شلوغ را در سر می پروراند، اما بعید است که کارمندان هنگام کار در یک محیط پر سر و صدا کارآمد باشند.

 

در نهایت یک فضای کاری آرام با پارتیشن عایق صوتی مناسب ، برای کارمندان مساعدتر است و در نتیجه شانس موفقیت کسب و کار را افزایش می دهد.

اگر دفتر شما پر سر و صدا باشد و برای کاهش سر و صدا راهکاری در نظر گرفته نشده باشد، چه کار می کنید؟ بهترین راه حل نصب پارتیشن اداری با خاصیت عایق صدا است.

 

به عنوان مثال، پارتیشن هایی که فوم سلولی دارند، با جذب بیشتر ، نویز را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند. ایده آل ترین پارتیشن هایی که صدا را کاهش می دهند پارتیشن های کف تا سقف، دیوارهای آکاردئونی و پارتیشن های شیشه ای هستند.

 

شیشه در حالت طبیعی خود خاصیت عایق صدا دارد. علاوه بر این نور را به گونه ای عبور می دهد که شما مجبور به استفاده بیش از حد از نورهای مصنوعی نباشید.

 

از سوی دیگر، پارتیشن اداری کف تا سقف اغلب از قاب های فلزی پوشیده شده با شیشه ساخته می شوند. این پارتیشن اداری برای کاهش نویز ایده آل است. آنها همچنین متحرک هستند به طوری که شما همیشه می توانید طرح بندی دفتر را در صورت نیاز تغییر دهید.

 

دیوارهای آکاردئونی دارای همان مزیت انعطاف پذیری هستند. دیوارهای آکاردئونی همچنین امکان بسته شدن کامل یک فضای کار را فراهم می کنند و در نتیجه صدای فضا را به خوبی کاهش می دهند.

 

در صورتی که به دلیل سر و صدای زیاد در دفتر کار خود کار موثر برایتان سخت است، وقت آن رسیده است که پارتیشن اداری را برای کاهش آلودگی صوتی نصب کنید.

 

علاوه بر کاهش نویز، پارتیشن ها مقرون به صرفه و شیک هستند. آنها همچنین آسان و سریع نصب می شوند.و حال و هوای جدیدی به محیط کاری شما اضافه می کنند.

 

 

بیشتر بخوانید:

 

آیا طراحی دفتر شما میتواند تأثیر مثبتی بر کارمندانتان داشته باشد؟

طراحی داخلی دفتر کار به سبک مدرن

پارتیشن اداری هوشمند

مقایسه پارتیشن شیشه ای فریم دار و بدون فریم

اجرای پارتیشن میز در بانک گردشگری

 

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402
پارتیشن اداری ایتالیایی

پارتیشن اداری ایتالیایی

دوشنبه 15 آبان ماه 1402