نحوه استفاده از پارتیشن اداری برای ایجاد یک دفتر کار خانگی

1034  تعداد بازدید  |  سه شنبه 18 مرداد ماه 1401

انجام کار از خانه یا دورکاری به این معنا نیست که نیاز به هیچ آیتمی برای کار وجود ندارد. بلکه یک میز خوب، یک صندلی راحت و لوازم جانبی مناسب کلید یک فضای کاری مناسب است.تمرکز نیز عامل مهم دیگری است که ممکن است در شلوغی خانه زیر سوال برود نصب پارتیشن اداری میتواند به شما کمک کند علاوه بر حفظ تمرکز سبک خاصی را برای فضای کار خود ایجاد کنید و آن را به طور کامل از سایز فضاهای خانه تفکیک نمایید

نحوه استفاده از پارتیشن اداری برای ایجاد یک دفتر خانگی

 

پیشرفت در فناوری به مردم امکان داده است تا دور از دفاتر سنتی کار کنند. امروزه اکثر مردم ترجیح می دهند کارهای خود را در خانه انجام دهند.

 

امروزه شرکت های بیشتری به دنبال راه های نوآورانه برای کاهش هزینه های خود هستند. اجازه دادن به کارمندان برای انجام کارهای مختلف از خانه راه خوبی برای پس انداز پول است. این بدان معنی است که شرکت ها می توانند با دفاتر کوچکتر کار کنند و در نتیجه در هزینه های اجاره و خدمات صرفه جویی می کنند.

کارمندان نیز با صرف هزینه کمتر برای حمل و نقل در هزینه های خود صرفه جویی می کنند. با این حال، دورکاری میتواند چالش برانگیز باشد.

 

برای کار موثرتر به فضایی راحت نیاز دارید. علاوه بر این شما باید یک فضای کاری در خانه راه اندازی کنید که در آن آرامش خانواده نیز حفظ شده باشد

اگر از راه دور کار می کنید و خانه بزرگی دارید، می توانید یکی از اتاق خواب های اضافی را به دفتر کار خود تبدیل کنید. اگرچه این یک راه حل عالی است، اما ممکن است برای همه ایده آل نباشد.

 

به عنوان مثال، اگر خانواده بزرگی دارید یا خانه شما کوچک است، احتمالاً اتاق اضافی ندارید. خوشبختانه، هنوز هم می توان با استفاده از انواع پارتیشن اداری، فضایی را برای دفتر کار خود در اتاق نشیمن ایجاد کنید.

 

 

 

هنگام ایجاد یک دفتر کار خانگی، قسمتی از اتاق نشیمن را انتخاب کنید که رفت و امد زیادی ندارد، منطقه ای که پارتیشن بندی می کنید باید کمی بزرگتر از میزی باشد که از آن استفاده می کنید. اگرچه هر نوع تقسیم کننده می تواند برای دفتر کار خانگی شما مفید باشد ، اما بهتر است پارتیشن اداری  را انتخاب کنید که بتواند فضای کاری شما را حرفه ای تر جلوه دهد. چون شما می خواهید به همان اندازه موثر کار کنید که در یک دفتر واقعی کار انجام می دهید.

اگر فضای کاری خود را در نشیمن خانه راه اندازی کرده اید ممکن است سروصدای اعضای خانواده موجب حواس پرتی شما هنگام کار شود. اگر فضای خصوصی خود را با پارتیشن اداری اکوستیک ایجاد کنید، سروصدا کنترل می شود و حواس شما پرت نخواهد شد. به این ترتیب، کارهای بیشتری را بدون مزاحمت انجام خواهید داد.

 

پارتیشن اداری روشی ارزان برای تبدیل هر قسمت از خانه به یک فضای کاری راحت است، به خصوص اگر فضای محدودی دارید.

 

همچنین می توانید برای پذیرایی از مهمانان یا میزبانی مهمانی های بزرگ یا هنگام لذت بردن از تعطیلات، پارتیشن را جدا کنید. علاوه بر این، زمانی که خانه شما نیاز به تغییر دارد، می توانید از پارتیشن در هر اتاق دیگری استفاده کنید.

 

 

بیشتر بخوانید:

 

5 راه ساده برای دلپذیر کردن محیط کاری

پارتیشن اداری آکوستیک

5 راه برای افزودن شخصیت به فضای اداری

ارزان ترین نوع پارتیشن اداری کدام است؟

بایدها و نبایدهای طراحی داخلی دفاتر کاری

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402
پارتیشن اداری ایتالیایی

پارتیشن اداری ایتالیایی

دوشنبه 15 آبان ماه 1402