پارتیشن اداری ترکیبی

1466  تعداد بازدید  |  چهارشنبه 12 مرداد ماه 1401

استفاده از پارتیشن اداری برای جداسازی فضاهای اداری بهترین انتخاب است تنوع متریال در آن بالاست و با ترکیب چند متریال در کنار هم میتوانید به پارتیشن اداری ایده آل خود برسید در این مقاله به معرفی پارتیشن ترکیبی و کاربرد آن در فضاهای مختلف می پردازیم

پارتیشن ام دی اف ، آلومینیوم و شیشه دوجداره

پارتیشن اداری در هر فضایی به منظور جدا نمودن فضاهای مختلف از یکدیگر استفاده می شود. پارتیشن اداری مدرن انواع گوناگونی دارد که با توجه به نوع و کاربری هر فضا می توان از آن ها استفاده کرد. پارتیشن اداری به چند نوع ام دی اف ، شیشه ای ، آلومینیومی و یا ترکیبی تقسیم می شوند. پارتیشن های ترکیبی از متریال اصلی ام دی اف  ساخته شده اند و در قسمت هایی از پارتیشن از قابهای آلومینیومی و شیشه استفاده شده است.

 

 

 

 

این نوع از پارتیشن اداری مناسب محیط های رسمی است و به منظور جلوگیری از یکنواختی و خسته کننده بودن فضا برای کارمندان ترکیب این چند متریال در کنار هم می تواند راهکاری مناسب باشد. شیشه به کار رفته در بین پارتیشن ها بهتر است از نوع دو جداره باشد چرا که هم آکوستیک بهتری خواهد داشت و هم مقاومت بالاتری دارد. به خصوص که در فضاهای کاری به دلیل وجود افراد متعدد و رفت و آمد زیاد بهتر است متریال های به کار رفته دارای استحکام و مقاومت بالایی باشند.

 

 

 

این نوع از پارتیشن اداری به دلیل استفاده از سه متریال مختلف ، هم مقاومت بالایی دارد و هم از نظر بصری تنوع خوبی در فضا ایجاد می کند. این نوع پارتیشن بندی به شما این قابلیت را می دهد تا از شیشه های گسترده ای در قسمت هایی که به نور بیشتری نیاز دارند استفاده نمایید.

 

 

 

 

 

 

پارتیشن های ام دی اف از آنجایی که چوبی هستند به محیط گرمای بیشتری می بخشند و حس خوشایندی در افراد ایجاد می نمایند. ترکیب انها با سایر متریال ها می تواند تمامی نیازهای زیبایی شناسانه و کاربردی پروژه را تامین نماید.

این نوع پارتیشن بندی در واقع پارتیشن بندی دو جداره است و استفاده از سیستم دوجداره نسبت به سایر روش های جداسازی فضا مانند دیوارکشی هزینه پایین تری دارد.طراحی، نصب و اجرای آن به سرعت انجام می شود و با استفاده از این جدا کننده ها می توانید ستون ها و دیوارهای کج و سایر نقایص سازه را به خوبی پوشش دهید.

 

 بیشتر بخوانید:

 

پارتیشن اداری چیست؟

پارتیشن اداری آکوستیک

پارتیشن اداری cubicle

اجرای پارتیشن میز در بانک گردشگری

مزایا و معایب بازسازی دفتر کاری

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402
پارتیشن اداری ایتالیایی

پارتیشن اداری ایتالیایی

دوشنبه 15 آبان ماه 1402