7فاکتوری که نباید در طراحی فضای اداری خود نادیده بگیرید (پارت دوم)

961  تعداد بازدید  |  سه شنبه 11 مرداد ماه 1401

 5. ترکیب زیبایی شناسی طبیعی

 

هر چه به طبیعت نزدیکتر باشید، احساس بهتری خواهید داشت. چیزی در زیبایی شناسی طبیعی وجود دارد که ما را آرام و متمرکز نگه می دارد.

 

افزودن زیبایی به کمک طبیعت در دفتر کار یکی از بهترین ترندها در دکوراسیون داخلی اداری  است. داشتن هر نوع گیاه در دفتر کار شما نشانه رشد و رونق است.

 

 

 

خواه یک گیاه کوچک، چند درختچه یا یک دیوار پارتیشن متحرک پوشیده شده از گیاهان باشد ، تا زمانی که به خوبی از آنها مراقبت کنید، آنها دفتر شما را پر از انرژی مثبت می کنند.

 

یکی دیگر از راه های گنجاندن زیبایی طبیعت در دفتر کار استفاده از میزهای چوبی، کرکره و پارتیشن اداری است. اگرچه نسبت به تهیه گیاه کمی هزینه بیشتری دارند، اما می توانند یک فضای داخلی منحصر به فرد ایجاد کنند که متمایز باشد.

 

همچنین می‌توانید تصاویر طبیعت، نقاشی‌ها و ترکیب‌های رنگی با مضمون طبیعت را اضافه کنید تا یک محیط کاری آرام و ایده‌آل برای کارهای تمرکز محور داشته باشید.

 

 6.ایجاد یک منطقه استراحت

 

کارمندان به مدتی دوری از شرایط کار نیاز دارند تا ذهن خود را آزاد کنند و ایده های نوآورانه بیشتری برای انجام کار ارائه دهند.

 

داشتن یک منطقه استراحت در دفتر شما مانند یک کافه تریا یا منطقه "Chill Out" در دفتری که مردم دائماً در حال کشف ایده های جدید هستند معجزه می کند.

 

 

علاوه بر این ، ثابت شده است وجود یک منطقه استراحت در دفتر استرس را کاهش می دهد و بهره وری را در کارکنان بالا میبرد. منحرف کردن ذهن  به فعالیت های دیگر باعث می شود که احساس آرامش در افراد ایجاد شود و بتوانند با اشتیاق به سر کار بازگردند.

 

یکی دیگر از مزایای داشتن یک منطقه استراحت در دفتر شما، حفظ کارمندان با کیفیت و ایجاد حس تعلق به آنها است. بنابراین اگر می‌خواهید یک محیط کاری شاد، سالم و سازنده ایجاد کنید، فضای استراحت را فراموش نکنید اگر نگران هزینه های ایجاد یک فضای جدید هستید ما به شما استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای را توصیه میکنیم این پارتیشن اداری فضا را تفکیک میکند اما به علت متریال شیشه ای به کار رفته باعث کوچک شدن فضا نمی شود

 

7. سلامت و تندرستی کارکنان

 

کارکنان مهمترین جنبه هر کسب و کاری هستند. کارکنان سالم و شاد بزرگترین دارایی یک شرکت هستند زیرا آنها تصمیمات مهمی را اتخاذ می کنند و در راستای اهداف تجاری شرکت کار می کنند.

 

مراقبت از کارمندان امروز بیش از هر زمان دیگری مهم است. با افزایش سطح استرس، مسائل بهداشتی ناشی از کار طولانی مدت و آلودگی هوای بیرون و داخل ساختمان، سلامت افراد شاغل به طور متوسط ​​در محیط کار امروزی با سرعت بیشتری رو به وخامت می رود.

 

 

 

ایجاد یک محیط کاری ایده آل با نور مناسب، هوای تمیز، فضای کاری با مدیریت خوب، رنگ های روشن و منطقه استراحت به شما و کارمندانتان کمک می کند تا سریعتر به اهداف روزانه خود برسید و در حین انجام آن لذت بیشتری را به ارمغان بیاورید.

 

افکار نهایی

 

در پایان، این 7 عاملی که در بالا به آنها اشاره شد، دستورالعمل های کلیدی برای ایجاد یک محیط کاری مطلوب هستند. اگر این عوامل را هنگام طراحی فضای اداری خود در نظر بگیرید، می توانید یک محیط کاری انعطاف پذیر ایجاد کنید که تمام نیازهای کارمندان شما را برای انجام کار برآورده کند.

فضاهای اداری انعطاف پذیر و قابل تنظیم، ایده آل هر کارفرمایی است ما می توانیم با پارتیشن اداری مدرن مانند انواع پارتیشن اداری موقت ، دیوارهای شیشه ای مات، پارتیشن اداری اتاقک و غیره به شما در دستیابی به محیط ایده آل کمک کنیم.

 

 

بیشتر بخوانید:

 

معرفی 5 نوع سیستم کاربردی پارتیشن اداری در محیط کار

تقسیم بندی دفتر کار

یک پارتیشن اداری خوب شامل چه ویژگی هایی است؟

مزایای نصب پارتیشن اداری برای دفاتر کوچک

نحوه استفاده از پارتیشن اداری برای به حداکثر رساندن فضای کاری

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402