تقسیم بندی دفتر کار

855  تعداد بازدید  |  دوشنبه 3 مرداد ماه 1401

تقسیم بندی دفتر کار

برای چیدمان فضاهای اداری مدل های مختلفی وجود دارد. محبوب ترین مدل چیدمان و طراحی داخلی فضای اداری امروزه، مدل اوپن آفیس OPEN OFFICE است. برای داشتن یک پلان منحصر بفرد و خلاقانه باید به بهترین شکل فضای کاری را تقسیم بندی کنید تا ارتباط فضاها به خوبی حفظ شود و از نظر بصری نیز ویژگی های زیبایی شناسانه در آن رعایت شود. تقسیم فضای وسیع به مناطق کوچکتر و اختصاصی ممکن است همان چیزی باشد که شما نیاز دارید تا بتوانید زمینه ای مناسب برای کارآیی و بهره وری دفتر فراهم کنید.

 

 

 

 

استفاده از تخته وایت برد

تخته وایت برد یکی از اقلامی است که به طور معمول در دفاتر کاری استفاده می شود. برای استفاده کاربردی از از تخته وایت برد می توانید از تخته های بزرگ در بین فضاهایی که قصد جدا کردن آن ها را دارید استفاده نمایید. بدین صورت تخته را تبدیل به یک پارتیشن اداری مدرن نموده اید. تخته وایت برد را به صورت ریلی به کار ببرید تا در صورت لزوم آن را جا به جا نمایید.

 

 

 

میز یو شکل

برای کارمندانی که پشت میز می‌نشینند و با کمبود فضا مواجه اند، میز یو شکل برای تقسیم فضای اداری بسیار محبوب هستند، زیرا سطح کاری بزرگی را بدون اشغال فضای زیاد در دفتر فراهم می‌کنند. علاوه بر این، می‌توان آن‌ها را طوری تنظیم کرد که متناسب با انواع امکانات ذخیره سازی چوبی، کشوی میز و قفسه بندی باشد تا تقسیم فضای اداری شما منظم تر و کاربردی تر شود

 

 

 

تقسیم بندی با متریال متفاوت

با استفاده از متریال های متفاوت می توانید قسمت های مختلف فضا را از یکدیگر تفکیک کنید. قسمت های مختلف را مشخص کنید و برای هر قسمت یک متریال به خصوص در نظر بگیرید. این متریال های متفاوت را در مبلمان ها و در پارتیشن استفاده شده در فضا می توان دید. کفسازی با جنس متفاوت نیز می تواند به جداسازی فضاها کمک کند.

 

 

 

رنگ بندی هر فضا

یکی از راهکارهایی که بسیار محبوب است و مورد استفاده قرار می گیرد رنگ های متفاوت برای بخش های مختلف است. با استفاده از رنگ ها زنده و پویا می توانید فضای کاری داینامیک خلق کنید و در عین حال به بهترین شکل فضاهای خود را تفکیک نمایید.

 

 

 

پنل های رومیزی

یک گزینه مقرون به صرفه، بسیار کاربردی و موثر، صفحه‌های کوچک حریم خصوصی هستند که می‌توانند به  فضهای کاری اضافه شوند تا کمی حریم خصوصی بین همکاران ایجاد شود.این پانل‌های رومیزی می‌توانند محل کار شما را با ایجاد یک جداسازی موثر بین میزها تغییر دهند. آن‌ها برای هر کارمند فضای شخصی و حریم خصوصی ارزشمند خود را فراهم می‌کنند. تقسیم فضای اداری با این پنل‌ها یک جایگزین عالی برای اتاقک هاست و به حفظ روشنایی و باز بودن محیط اطراف پرسنل در کار کمک می‌کنند.

 

 

بیشتر بخوانید:


طراحی داخلی دفتر کار به صورت باز

6 روش برای استفاده از پارتیشن اداری در طراحی دفتر کار

یک پارتیشن اداری خوب شامل چه ویژگی هایی است؟

طراحی داخلی دفتر کار به سبک مدرن 

نحوه انتخاب پارتیشن اداری مناسب

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402