5 راه برای افزودن شخصیت به فضای اداری

1070  تعداد بازدید  |  یکشنبه 2 مرداد ماه 1401

دکوراسیون اداری میتواند معرف فرهنگ سازمانی شما باشد با انتخاب طراحی مناسب میتوانید به فضا شخصیت ببخشید با انتخاب طراحی پلان باز و استفاده از انواع پارتیشن اداری مدرن میتوانید به فضای دلخواه خود برسید

5  راه برای افزودن شخصیت به فضای اداری

 

وقتی 5 روز در هفته، 8 ساعت در روز (گاهی اوقات حتی بیشتر) را در یک مکان می گذرانید، هرگز نمی خواهید در تمام طول روز به دیوارهای سفید رنگ و ردیفی از پارتیشن های اداری پشت سر هم خیره شوید.

فضای اداری شما می تواند تاثیر زیادی بر فرهنگ سازمانی و بهره وری کارکنان داشته باشد. بنابراین، اگر چیزی به سادگی دکوراسیون اداری ، بر رضایت کارمندان و نتیجه کار آن ها  تأثیر بگذارد، واقعاً دلیلی وجود ندارد که برخی از گزینه های طراحی جدید را بررسی نکنید.

 

 

 

 

 

ایجاد حس حضور در خانه

کارمندان شما جز تایم ناهار یا جلسه در یک اتاق کنفرانس ، تقریباً تمام وقت خود را پشت یک میز یا در یک پارتیشن اداری می گذرانند. اگر تنها لوازم جانبی میز آنها یک منگنه و یک چسب باشد ، چگونه می توانید انتظار داشته باشید که هنگام کار خلاقیت داشته باشند؟

 

به کارمندان خود اطلاع دهید که آوردن وسایل شخصی به محل کار اشکالی ندارد. آنها را تشویق کنید تا فضای خود را تزئین کنند و آن را شخصی سازی کنند.

کارمندان شما می توانند عکس های افراد مهم، کودکان یا حیوانات خانگی خود را به نمایش بگذارند و به دلیل علایق مشابه با همکاران خود ارتباط برقرار کنند. و وقتی به ساعت 3 بعدازظهر می رسند، دیدن یک چهره دوستانه و آشنا می تواند همان چیزی باشد که در بقیه روز به آن نیاز دارند!

 

 

 

از رنگ نترسید

تحقیقات نشان داده است که رنگ ها می توانند بر خلق و خو تأثیر بگذارند. رنگ آمیزی مجدد دفتر کار راهی سریع و آسان برای تزریق شخصیت به محل کار شما است. می‌توانید فقط یک دیوار را رنگ کنید، از فرش‌های رنگی یا طرح‌دار استفاده کنید، یا پارچه‌ها یا اثاثیه‌ای را انتخاب کنید که با طرح رنگ کلی شما مطابقت داشته باشد و در عین حال کمی به محیط کار زیبایی ببخشید.

 

دقت خود را بالا ببرید و طرح رنگی را انتخاب کنید که به تمرکز و انگیزه کارکنان شما کمک کند. مطمئن شوید که تمام دکوراسیون طراحی شده شما مکمل یکدیگر هستند تا یک طراحی فضای منسجم ایجاد شود.

 

 

 

 

فضاهای بسته را کاهش دهید

گاهی وجود پارتیشن اداری ثابت میتواند به عنوان مانعی برای همکاری عمل کند و بحث خلاقانه و طوفان فکری را محدود نماید. طراحی یک دفتر مفهومی پلان باز یا انتخاب پارتیشن اداری متحرک باعث می شود تا کارمندان شما بتوانند با یکدیگر تعامل داشته باشند و به ایده های جدید برسند

 

 

 

راحتی کلید اصلی است

اطمینان حاصل کنید که صندلی‌های اداری، کاناپه‌ها، چهارپایه‌ها و غیره راحت هستند . نیازی نیست  که به مبلمان اداری سنتی پایبند باشید. استفاده از صندلی‌های غیر متعارف بهره‌وری و روحیه کارکنان شما را افزایش می‌دهد.

 

مبلمان اداری مناسب برای دفتر شما به صنعت شما و تصویری که می خواهید منتقل کنید بستگی دارد. به یاد داشته باشید که شخصیت شرکت خود را بیان کنید و همیشه راحتی کارمندان را در نظر بگیرید.

کارمندان شما می توانند بدون اینکه در تمام روز روی یک صندلی اداری سفت محبوس شوند، به طور موثر کار کنند.

 

شخصیت های متنوع را در خود جای دهید

با فراهم کردن طیف وسیعی از فضاهای کاری، به کارکنان خود این آزادی را بدهید که در هر کجا که می خواهند کار کنند. ایجاد زمینه های کاری متنوع به شما کمک می کند تا سبک های کاری و شخصیت های متنوع کارمندان خود را در نظر بگیرید. اطمینان حاصل کنید که اتاق‌های کنفرانس را برای جلسات برنامه‌ریزی‌شده، فضاهای استراحت برای جلسات بداهه و مکان‌های کاری خصوصی که در آن کارکنان درون‌گرا می‌توانند تمرکز کنند و از محل کار اصلی دور شوند، را در طراحی فضای جدید خود در نظر بگیرید.

طراحی مجدد فضای کاری هزینه بسیاری در بر دارد اما با استفاده از چند پارتیشن اداری به خوبی میتوانید فضاهای کاری را از هم تفکیک کنید .توصیه ما به شما استفاده از پارتیشن اداری متحرک است چون این پارتیشن به راحتی نصب و جابه جا می شود به این ترتیب هر زمان که بخواهید میتوانید فضاهارا جداسازی کرده یا باز کنید اگر فضای کاری شما مدرن است و دریافت نور طبیعی برای شما حائز اهمیت است از پارتیشن اداری شیشه ای استفاده کنید

 

بگذارید شخصیت شرکت شما بدرخشد. این نکات طراحی به شما کمک می کند تا یک محل کار پر رونق ایجاد کنید که کارکنان با حضور در آن احساس خوبی داشته باشند .

 

بیشتر بخوانید:

 

طراحی داخلی دفتر کار به صورت باز

زیبایی شناسی در محیط های کاری

پارتیشن اداری مدرن در محیط کار

چگونه پارتیشن اداری را حذف یا تعویض کنیم؟

ارزان ترین نوع پارتیشن اداری کدام است؟

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402