طراحی دفتر کار به سبک کلاسیک

1175  تعداد بازدید  |  پنجشنبه 30 تیر ماه 1401

طراحی دفتر کار به سبک کلاسیک

امروزه سبک های متنوعی برای طراحی دکوراسیون داخلی وجود دارد. یکی از اصلی ترین و متداول ترین این سبک ها ، سبک کلاسیک است. این نوع طراحی معماری همیشه مخاطبان خاص خود را دارد و بسیاری از افراد همچنان سبک کلاسیک را برای چیدمان محل کار یا زندگی خود می پسندند. برای داشتن یک طراحی کلاسیک در محیط باید از رنگ گرفته تا مبلمان و نورپردازی همگی با سبک کلاسیک طراحی شوند.

 

 

  

 

اگر در محل کار خود قصد تفکیک فضاها را دارید و می خواهید از پارتیشن اداری استفاده نمایید، حتما پارتیشن اداری از متریال MDF را انتخاب کنید. این نوع از پارتیشن اداری به دلیل چوبی بودن حس کلاسیک و سنتی تری به فضای شما می بخشند و این امکان را فراهم می آورند تا بتوانید روی چوب پارتیشن ها را با طرح های سنتی و ابزارزنی بپوشانید. به سراغ رنگ های تیره تر و یا ماهگونی بروید تا سبک کلاسیک را بیشتر مشاهده نمایید.

 

 

 

برای انتخاب مبلمان ، سراغ مبل هایی بروید که به صورت استیل طراحی شده اند و یا ابعاد بزرگتری دارند. رنگ های طلای، سبز درباری، آبی تیره و یا زرشکی از رنگ های مناسب برای مبلمان محسوب می شوند و رنگ های کلاسیک و لاکچری هستند. بنابراین استفاده از این رنگ ها در انتخاب مبلمان می تواند کمک بسیاری به کلاسیک شدن محیط داشته باشد.

 

 

 

 

برای طراحی نورپردازی فضا به سبک کلاسیک ، از لوسترهای بزرگ سقفی کریستالی با شاخه های فراوان استفاده نمایید. لوسترها در رنگ های متنوعی نیز تولید می شوند که بهتر است با توجه به کلیت طراحی موجود و مبلمان هایی که در فضا دارید، رنگ لوستر را انتخاب کنید. برای گوشه های فضا به سراغ لوسترهای پایه دار بروید. لوسترهای کلاسیک پایه دار عمدتا یا پایه های چوبی دارند و یا با پایه های استیل طلایی هستند که جلوه ای خاص به محیط می بخشند.

 

 

 

 

در انتخاب اکسسوری ها دست شما باز است و انتخاب های فراوانی وجود دارد. سعی کنید محیط را شلوغ نکنید. سبک کلاسیک به خودی خود کمی محیط را شلوغ جلوه می دهد بنابراین با انتخاب به اندازه اکسسوری و لوازم تزئینی محیط را تعدیل نمایید. تابلوهای کلاسیک ، مجسمه های چوبی و یا ظروف کریستالی یا نقره گزینه های مناسبی برای افزودن به دکوراسیون داخلی هستند.

 

 

بیشتر بخوانید:

 

چیدمان فضاها در طراحی دکوراسیون اداری

طراحی دکوراسیون اداری به سبک روستیک

طراحی دکوراسیون اداری به سبک اسکاندیناوی

دکوراسیون اداری مناسب اتاق مدیریت

ایجاد فضای خلاق و راحت در محیط کار

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402