پارتیشن اداری drywall و کاربرد آن

1269  تعداد بازدید  |  سه شنبه 14 تیر ماه 1401

Drywall یک سیستم پارتیشن اداری مدرن است وزن آن سبک بوده و کارایی آن بالا است این دیوار پارتیشن از قاب فولادی GI پوشیده شده با صفحات گچی / تخته های فیبر / تخته های سیلیکات کلسیم در دو طرف که از طریق پیچ متصل شده اند، تشکیل شده است. در این مقاله به معرفی کاربردهای این دیوار داکننده میپردازیم

پارتیشن اداری  drywall و کاربردهای آن

پارتیشن اداری drywall رایج ترین تکنیک نصب دیوار جداکننده است که امروزه در خانه ها و دفاتر مدرن یافت می شود. دفاتر امروزه کوچک‌تر شده‌اند، اما نیاز است فضاهای کاربردی بیشتری با پارتیشن اداری مدرن ساخته شود. اگر بخواهید یک اتاق اضافه کنید یا فضای اتاق کنفرانس را به دو قسمت تقسیم کنید این سبک طراحی پارتیشن اداری مدرن میتولاند راهکار مناسبی باشد.

 

پارتیشن drywall چیست؟

پارتیشن drywall نوعی پارتیشن اداری مدرن است و بیشتر در ادارات ، هتل ها، بیمارستان ها، و خانه ها ساخته می شود. آنها از دیوارهای مستحکم و بادوام تشکیل شده اند که نیازی به تعمیر و نگهداری خاصی ندارند.

پارتیشن drywall به دلیل این ویژگی ها مفید تلقی می شود:

 

وزن  سبک

ضد صدا

مقاوم در برابر آتش

جاذبه زیبایی شناسی

سازگار با محیط زیست

 

اگر می خواهید طرح های مختلف پارتیشن اداری مدرن را برای فضای داخلی خود بررسی کنید، پارتیشن drywell گزینه بسیار خوبی است. می توانید آنها را مانند هر دیوار بتنی دیگر رنگ آمیزی و تزئین کنید.

 

 

مزایا و موارد استفاده از پارتیشن drywall

 

ساخت و ساز خشک

 

دیوار پارتیشن drywall در مقایسه با دیوارهای بنایی معمولی، سه تا چهار برابر سریعتر ساخته می شود. همانطور که از نام آن پیداست، ساخت آن به آب نیاز ندارد و از این رو، کار پر زحمتی محسوب نمی شود. با این کار، اجرای دیوارهای جداساز drywell یک پروژه بدون آب در نظر گرفته می شوند زیرا 95٪ آب کمتری نسبت به سایر انواع پارتیشن اداری مصرف می کند.

 

سرعت نصب

 

همانطور که قبلا ذکر شد، پارتیشن اداری drywall آب کمتری مصرف می کند که ساخت آن را آسان تر و سریع تر می کند. و نیازی به مدیریت خدمات مشخصی ندارد.

 

سبک وزن

 

در مقایسه با انواع دیگر پارتیشن اداری مدرن مانند دیوار بتنی، دیوار drywall قطعا بسیار سبک تر است. با این کاهش در ساختار ، هزینه ساخت کلی نیز کاهش می یابد.

 

انعطاف پذیری

 

تقسیم کننده  drywallبه عنوان یک پارتیشن اداری مدرن بسیار انعطاف پذیر است، که به صاحبان دفاتر اجازه می دهد تا دیوارهای خود را بر اساس ترجیحات خود شخصی سازی کنند. با ماهیت همه کاره و انعطاف پذیری آن، می توانید به راحتی هر محیط کاری را به حداکثر برسانید و با برنامه ریزی دقیق، ساخت و ساز را انجام دهید.

 

عایق صدا

 

اگر به یک پارتیشن اداری عایق صدا نیاز دارید، Drywall یک انتخاب عالی است زیرا صدای اتاق های دیگر را کاهش می دهد. با پارتیشن اداری drywall، مطمئن خواهید شد که مکان آرام تری برای کار و فعالیت خواهید داشت.

 

 

حفاظت در مقابل آتش

 

جدا از مزایای دیگر دیوار های جداکننده drywall، شایان ذکر است که آن ها از مواد مقاوم در برابر آتش نیز ساخته شده است. در مواقع اضطراری آتش سوزی، معمولاً تا یک ساعت زمان می برد تا این پارتیشن ها  آتش بگیرند. به این ترتیب به افراد زمان کافی برای تخلیه می دهد.

عایق حرارتی

 

به عنوان کشوری با آب و هوای گرم، تقریباً هر محیط کاری در ایران به تهویه مطبوع نیاز دارد.  دیوارهای   drywallبه عنوان پارتیشن اداری برای چنین محیط هایی مناسب‌تر هستند، زیرا عایق‌های حرارتی عالی هستند، که باعث بهبود کارایی تهویه مطبوع می‌شود، و منطقه را خنک نگه می‌دارد. و باعث صرفه جویی بیشتر می شود زیرا مجبور نیستید کولر گازی خود را برای مدت طولانی روشن کنید. همچنین خواص عایق حرارتی drywall پنج برابر بهتر از دیوارهای بتنی است.

 

جاذبه زیبایی شناسی

 

پارتیشن اداری drywall علیرغم مواد متفاوتی که دارد، به دلیل ساختار بدون درز، شبیه یک پارتیشن بتنی است. لبه ها صاف هستند و مانند بقیه سازه محکم می ایستند. هیچ شکافی روی دیوار وجود نخواهد داشت که باعث می شود نقاشی روی آن آسان تر شود. هر نوع رنگی معمولاً به دلیل صاف بودن سطح روی این پارتیشن اداری مدرن به خوبی ترکیب می شود و آن را برای هر نوع دکوراسیونی مناسب می کند. همچنین می‌توانید کاغذ دیواری‌ را روی دیوار Drywall نصب کنید و فضایی مدرن و جذاب خلق کنید

 

سازگار با محیط زیست

 

این پارتیشن اداری مدرن از صفحات گچی ساخته شده است که 100% سازگار با محیط زیست هستند. می توان آن را به طور کامل بازیافت کرد و از آب زیادی برای نصب استفاده نمی کند، که ساخت آن را دوستدار محیط زیست می کند.

 

 

بیشتر بخوانید:

 

پارتیشن اداری تاشو چیست؟

پارتیشن اداری هوشمند

چیدمان اداری Cubicle

پارتیشن اداری شیشه ای بر روی میز

پارتیشن اداری pvc

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402
پارتیشن اداری ایتالیایی

پارتیشن اداری ایتالیایی

دوشنبه 15 آبان ماه 1402