ترند های دیزاین دفاتر با پارتیشن اداری مدرن در سال 2022

953  تعداد بازدید  |  یکشنبه 12 تیر ماه 1401

در دوران کرونا همه ی ما به اهمیت تعامل و ارتباط با پیرامون پی برده ایم طراحی دفاتر در دوران پساکرونا نیز تحت تاثیر این موضوع قرار رفته است طراحی پلان باز به همراه استفاده از پارتیشن اداری مدرن میتواند تعامل و گفت و گو را به فضای کاری بیاورد در عین حال ایمنی و سلامت کارکنان را نیز تامین کند

ترند های دیزاین دفاترکاری با پارتیشن اداری مدرن

 

شکی نیست که COVID-19 به طرز چشمگیری دیدگاه ما را به طراحی دفاتر تغییر داده است.

 

در طول همه‌گیری، بسیاری از شرکت‌ها مجبور بودند راه‌های نوآورانه‌ای بیابند تا ایمنی در محل کار را تضمین کنند، در عین حال آن ها باید فرهنگ شرکتی و بهره‌وری کارکنان خود را نیز حفظ می‌کردند

مطمئناً برای بسیاری از دفاتر انطباق با تغییرات متعدد دو سال گذشته یک چالش بوده است، بنابراین جای تعجب نیست که ترندهای طراحی اداری نیز در طی این زمان تغییر کرده است.

 

بسیاری از کارفرمایان در دوران همه گیری دریافتند که تمرکز بر انعطاف پذیری، راحتی، پایداری و فناوری دیجیتال برای بهره وری و نتیجه نهایی بهتر است. در اینجا 5 ترند که محیط اداری را در سال 2022 متحول خواهند کرد و چند پیشنهاد برای اجرای آنها در فضای شما آورده شده است

 

1.ایجاد طرح بندی های اداری پویا

 

 

تقسیم بندی های بیش از حد و استفاده از دیوار برای تفکیک فضا دیگر مانند قبل کاربردی نیست. بهتر است از عناصر طراحی مدرن مانند انواع پارتیشن اداری مدرن برای ایجاد محیطی فعال و پویا استفاده کنید انواع پارتیشن اداری می تواند به راحتی با نیازهای نیروی کار در حال تغییر سازگار شود.

 

از آنجایی که بسیاری از مردم حداقل بخشی از دو سال گذشته را در انزوای اجتماعی گذرانده‌اند، بهترین راه برای تقویت همکاری و کار گروهی بیشتر در بین کارمندانتان این است که اطمینان حاصل کنید که فضای شما تعاملات و گفت و گو میان افراد را محدود نمیکند

 

2. پنل ها و پدهای پارتیشن اداری را به فضای خود اضافه کنید

همانطور که بسیاری از کسب و کارها طراحی پلان باز را در محیط کاری خود اجرا میکنند، فضاهای کاری منعطف و چیدمان های دارای پارتیشن اداری مدرن مانند پنل ها و پدهای متحرک محبوبیت بیشتری پیدا کردند. این سبک از پارتیشن اداری در زمان فاصله گذاری اجتماعی، بسیار مفید واقع شدند، اما حتی در محیط های اداری پس از همه گیری، برای افزودن حریم خصوصی به فضاهای باز مفید هستند.

 

هنگامی که کارمندان در دفتر هستند، اغلب به دنبال مکان‌های خصوصی و آرام  برای کار می‌گردند. ممکن است که کارگران از راه دور به دفتر باز ‌گردند و تمرکز کارمندان ثابت را از بین ببرند در اینجاست که پارتیشن اداری مطرح می شود به این ترتیب ما با نصب پنل های پارتیشن اداری به راحتی میتواندی فضای خصوصی برای کارمندان خود ایاد کنید و هرزمان که نیاز بود آن هارا جا به جا کرده و به راحتی مجددا نصب نمایید

 

بسیاری از این پنل های پارتیشن اداری مدرن دارای فضاهای خصوصی و همچنین صندلی نرم و خروجی برای شارژ لپ تاپ هستند. برخی از پنل ها حتی عایق صدا هستند تا کارمندان بتوانند جلساتی را برگزار کنند و به شیوه ای راحت و ایمن با یکدیگر صحبت کنند.

 

اگر پارتیشن اداری مدرن برای فضای اداری شما نامناسب است، مبلمانی را اضافه کنید که به راحتی بتواند با نیازهای محل کار شما سازگار شود. به‌جای میزهای بزرگ و صندلی‌های ثابت، میزها و صندلی‌های کوچک‌تر چرخ‌ دار انتخاب کنید که می‌توانند در زمان همکاری به هم و بعداً برای کار مستقل از هم جدا شوند.

 

این طراحی محل کار در فضاهای اداری کوچک در دوران پس از همه‌گیری بسیار محبوب است، زیرا بیشتر کارکنان نسبت به سلامت و ایمنی در محیط‌های اداری خود آگاه‌تر هستند. این طراحی اداری منعطف نه تنها به نیروی کار شما اجازه می دهد تا در دفاتر خود احساس امنیت و راحتی داشته باشد، بلکه فضای را برای سطوح ایده آل بهره وری تغییر دهد.

 

 

3.نور طبیعی بیشتری ایجاد کنید

از نظر علمی ثابت شده است که قرار گرفتن در معرض نور روز باعث افزایش آرامش و بهبود خلق و خوی افراد می شود. اتاق ها روشن تر می شوند و دفتر بزرگتر و جادارتر به نظر می آید. بنابراین ناگفته نماند که افزودن نور طبیعی بیشتر به ساختمان شما می تواند برای محیط های اداری شما بسیار مفید باشد.

 

گاهی اوقات، به سادگی دور کردن مبلمان از پنجره ها است تا نور خورشید فضای بیشتری را روشن کند. با این حال، گاهی بخش بندی های بیش از حد فضا با دیوار ها ممکن است مارا از نور روز محروم کند با نصب پارتیشن اداری شیشه ای میتوانید علاوه بر ایجاد فضایی تفکیک شده از نور روز هم بهره لازم را ببرید

 

4. بیان داستان برند خود با طراحی داخلی

 

 

 امروزه، شرکت ها نیاز به خلاقیت بیشتر در استراتژی های بازاریابی خود برای حفظ مشتریان فعلی و ایجاد تاثیر ماندگار بر مشتریان آینده پیدا کرده اند. یکی از راه‌های رسیدن به این هدف، استفاده از طراحی دفتر برای شرح مناسب برندتان است. بدیهی است که داستان پشت هر کسب و کار متفاوت است و شما باید عناصر طراحی را انتخاب کنید که به بهترین شکل ممکن شمارا معرفی کند، اما در اینجا چند ایده برای شروع وجود دارد.

 

5.عناصر طراحی قدیمی و جدید را با هم ترکیب کنید

 

 

 

روندها مانند آب و هوا هستند. می آیند و می روند. بنابراین مهم نیست که سازمان شما یک استارت آپ کاملاً جدید است یا شرکتی با شهرت معتبر، ممکن است با ترکیب ترند های طراحی مدرن و قدیمی، ترکیبی جذاب از گذشته و حال ایجاد کنید.

 

یکی از ترندهایی که در حال بازگشت به طراحی های مدرن است، لوازم اداری چوبی قدیمی است. دیگر سبک های مدرن "قدیمی" شامل برنج، فلز به سبک صنعتی و سنگ است. حتی اگر طراحی مجدد کل دفتر از دیوار به دیوار غیرعملی باشد، تکمیل طراحی داخلی شما با چند میز چوبی یا آثار هنری برنجی می تواند باعث ایجاد علاقه در مشتریان و خلاقیت در کارکنان شما برای سال های آینده شود.

 

6.دیوارها را تغییر دهید

 

 

بسیاری از دفاتر دارای پوشش دیوار برای نمایش تاریخ و فرهنگ کسب و کار خود هستند. این وسایل نور و سایر عناصر موجود در اتاق را جذب می کنند تا به فضای اداری شما هویت ببخشند.

 

خواه یک الگوی بافت دار و چوبی باشد که حال و هوای قدیمی را اضافه می کند یا یک کاغذ دیواری طرح دار که رنگ های لوگوی شما را در بر می گیرد، دیوارپوش ها ابزار طراحی فوق العاده ای برای یک دفتر کار ساده هستند که باعث می شود کارمندان و مشتریان احساس از ان استقبال کنند.

 

اگر طراحی کاملا مدرن را برای محیط کاری خود انتخاب کرده اید میتوانید با نصب پارتیشن اداری شیشه ای و اضافه کردن لوگو به آن فضایی ساده و در عین حال مدرن و جذاب خلق کنید.

 

 

بیشتر بخوانید:

 

پارتیشن اداری هوشمند

مراحل اجرای پارتیشن اداری

5  ایده استفاده از پارتیشن شیشه ای برای دفتر شما

دلایل کاربردی بودن پارتیشن اداری

ارزان ترین نوع پارتیشن اداری کدام است؟

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402