مراحل اجرای پارتیشن اداری

1108  تعداد بازدید  |  شنبه 11 تیر ماه 1401

قبل از نصب پارتیشن اداری لازم است از تمامی نکاتی که در روند نصب تاثیر گذارند آگاه باشید در این مقاله به بررسی هر آنچه که لازم است در ارتباط با نصب پارتیشن اداری در دفاتر خود بدانید خواهیم پرداخت

مراحل اجرای پارتیشن اداری

امروزه پارتیشن اداری عنصری مهم و تاثیرگذار در طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای اداری است. پارتیشن اداری انواع مختلفی دارد که درباره مزایای هر کدام از آن ها پیش تر صحبت کرده ایم. پارتیشن های اداری در جداسازی و بهینه سازی فضاها نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. اجرای هر کدام از انواع پارتیشن ها روند خاص خودش را دارد. اما در حالت کلی اقداماتی برای طراحی و اجرای پارتیشن ها صورت می گیرد.

 

 

 

1- اندازه گیری فضا

در ابتدا باید فضایی را که می خواهید جدا کنید به درستی اندازه بگیرید و جای مناسب برای پارتیشن ها را علامتگذاری کنید. اندازه گیری را با مترهای لیزری و دقیق انجام دهید.  پارتیشن اداری را متناسب با فضا انتخاب کنید تا به نظم دهی به فضایتان کمک نمایند.

 

 

2- انتخاب متریال

از آنجایی که پارتیشن اداری در انواع متنوعی تولید و ساخته می شوند، باید در انتخاب متریال مناسب دقت لازم را داشته باشید. متریالی انتخاب نمایید که با کلیت محیط در هماهنگی باشد. برای مثال پارتیشن اداری تمام شیشه ای و فریم لس ( بدون قاب ) برای دفاتری مناسب هستند که به صورت open office فعالیت دارند و پارتیشن های  MDF بیشتر مناسب فضاهای اداری رسمی با حفظ حریم خصوصی بیشتر هستند.  همچنین به بودجه خود برای انتخاب پارتیشن مناسب نیز دقت نمایید.

 

 

 

3- ساخت پارتیشن

پارتیشن اداری در هر نوع و ابعادی در کارگاه ها به صورت پیش ساخته، ساخته می شوند و نه تنها خود پارتیشن بلکه تمام یراق آلات آن نیز به صورت پیش ساخته هستند. بعد از ساخت کامل پارتیشن اداری به محل نصب فرستاده می شود

 

4- نصب پارتیشن

در مرحله آخر نیز تمام قطعات پیش ساخته جهت نصب به محل موردنظر برده می شوند‌. ابتدا ریل ها و قیدها و ستون ها در جای خود محکم شده و بعد دیواره ها و درب و پنجره پارتیشن به آن متصل می شوند. بعد از نصب شدن درب ها باید اقدام به نصب و اتصال سازه نهایی شده به زمین کرد. البته این اتصال بهتر است از قسمت پایین آغاز شود که اگر لازم شد مشکلاتی از جمله شیب زمین با استفاده از خود پارتیشن برطرف شود.

 

 

بیشتر بخوانید:

 

یک پارتیشن اداری خوب شامل چه ویژگی هایی است؟

پارتیشن اداری مدرن در محیط کار

پارتیشن اداری ام دی اف و شیشه

پارتیشن اداری آلومینیومی دو جداره

مزایای پارتیشن اداری کف تا سقف

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402
پارتیشن اداری ایتالیایی

پارتیشن اداری ایتالیایی

دوشنبه 15 آبان ماه 1402