پارتیشن اداری هوشمند

1002  تعداد بازدید  |  پنجشنبه 9 تیر ماه 1401

این روز ها پارتیشن های شیشه ای به انتخاب اول کارفرمایان برای پارتیشن اداری تبدیل شده اند نوع جدید از این پارتیشن ها با نام پارتیشن شیشه ای هوشمند با قابلیت مات شدن و کنترل از را دور عرضه شده اند که در این مقاله به بررسی نحوه ساخت و کارکرد آن ها می پردازیم

پارتیشن اداری هوشمند

یکی از جدید ترین تکنولوژی ها در زمینه پارتیشن اداری، پارتیشن شیشه ای هوشمند می باشد. این روزها پارتیشن ها در انواع مختلفی مانند پارتیشن با شیشه سکوریت، شیشه و استیل، بلوک شیشه ای، تمام شیشه و فریم لس طراحی شده که با انواع شیشه های هوشمند با نام شیشه های هوشمند الکتروکرومیک ساخته می شوند. این شیشه های هوشمند در مکان های مختلفی قابل استفاده است اما باید توجه داشت که پارتیشن شیشه ای منزل با پارتیشن اداری بسیار متفاوت است. همچنین قیمت ساخت شیشه های هوشمند با شیشه معمولی متفاوت است

    

 

 

 

در ساخت شیشه های به کار رفته در پارتیشن اداری هوشمند مقداری کریستال مایع وجود دارد که به منظور تنظیم رنگ آن به حال مات می توان با استفاده از جریان برق  این کار را براحتی انجام داد. به عبارت ساده تر جریان الکتریکی باعث مات شدن کریستال مایع و به دنبال آن مات شدن رنگ شیشه می شود.

  

 

 

شیشه های هوشمند برای محیط های اداری و مدیریتی بسیار مناسب هستند. به جای استفاده از دیوار برای تقسیم بندی فضا ، بهتر است از جداکننده های شیشه ای استفاده نمود تا هم فضای کمتری اشغال شود و هم نمای دکوراسیون داخلی زیباتر شود. با استفاده از قابلیت مات شدن این نوع شیشه ، می توان به راحتی حریم خصوصی مورد نظر را نیز ایجاد نمود.

   

 

این نوع پارتیشن اداری مانند سایر مدلهای پارتیشن شیشه ای به راحتی نصب می شود.شما به کمک این دیوایدر ها می‌توانید فضا را به صورت بهینه جداسازی کنید. تنوع در رنگ و مدل شیشه ها به شما این امکان را می دهد تا متناسب با طراحی کلی دکوراسیون داخلی خود ، پارتیشن اداری مد نظرتان را انتخاب کنید.

پارتیشن اداری هوشمند تمام قابلیت های پارتیشن های شیشه ای را دارا هستند و تنها تفاوت آنها در هوشمند بودن و قابلیت کنترل از راه دور آن هاست.

   

 

شیشه مات شونده به سه دسته اصلی تقسیم می شود:

1- شیشه هوشمند معمولی: این نوع شیشه مات شونده از در طلق شیشه ای که در بین آن ها فیلمی از PDLC قرار دارد تشکیل شده است. این محصول با کیفیت برای ساختمان های نوساز و شیشیه های قابل تعویض بسیار مناسب است.

2- فیلم هوشمند لمینت شده: این نوع شیشه مات شونده از یک فیلم PDLC قابل تعویض که بین دو لایه داخلی رسانا قرار دارد تشکیل شده است. این دو لایه رسانا با صفحات شیشه اتصال برقرار می کنند.

  3- فیلم هوشمند چسبنده: این نوع شیشه یک فیلم هوشمند چسبنده است که می تواند روی هر شیشه ای اعمال شود.

 

 

بیشتر بخوانید:

 

ارزان ترین نوع پارتیشن اداری کدام است؟

تعمیر و نگهداری پارتیشن اداری

نحوه استفاده از پارتیشن اداری برای به حداکثر رساندن فضای کاری

پارتیشن های اداری بدون فریم در مقابل پارتیشن اداری فریم دار

معرفی انواع پارتیشن اداری بر مبنای متریال ساخت

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402
پارتیشن اداری ایتالیایی

پارتیشن اداری ایتالیایی

دوشنبه 15 آبان ماه 1402