اجرای پارتیشن اداری میز در بانک گردشگری

1350  تعداد بازدید  |  سه شنبه 7 تیر ماه 1401

در محیط های کاری پلان باز که تعداد کارکنان و ارباب رجوع زیاد است میتوان از پارتیشن اداری کوتاه برروی میزها استفاده نمود در مقاله زیر به بررسی اجرای پارتیشن اداری کوتاه در پروژه بانک گردشگری که توسط شرکت طرح پرداز پایا صورت گرفت میپردازیم

پارتیشن اداری شیشه ای بر روی میز

استفاده از پارتیشن های شیشه ای کوتاه بر روی میز های اداری امروزه یکی راه های جداسازی فضاها بدون اشغال نامناسب فضاست. با استفاده از این پارتیشن اداری مدرن به راحتی می توان فضایی مناسب برای هر فرد ایجاد نمود و در عین حال نظم و ترتیبی به فضای اداری بخشید.

 

 

 

 

1- میزهای مجهز به پارتیشن اداری در پروژه بانک

میزهای اداری و کارشناسی پروژه بانک گردشگری ، نمونه میزهایی هستند که با استفاده از جداکننده های شیشه ای از یکدیگر تفکیک شده اند. با توجه به تعداد بالای کارمندان حاضر در پروژه در طول روز، نیاز به میزهای اداری در پروژه بسیار زیاد بوده است و همین موضوع سبب شد تا از این نوع میزها در این پروژه به خصوص استفاده شود.

 

2- سرعت در نصب پارتیشن اداری

این نوع خاص از پارتیشن‌ اداری به سادگی و در مدت زمان کمتری احتیاج به نصب و یا جمع‌ آوری (در آینده در صورت نیاز) دارند. به همین سبب برای این پروژه جداکننده ای مناسب بوده است. چرا که زمان آماده سازی میزهای این پروژه باید کوتاه می بوده تا در اسرع وقت به بهره برداری برسند.

 

 

 

 

 

3- حفظ حریم خصوصی

با توجه به حضور زیاد کارکنان در یک فضا و احتمال مراجعه مخاطبان متفاوت در طول روز ایجاد یک حریم خصوصی یکی از الزامات طراحی میزهای کارشناسی محسوب می شده است. بنابراین با استفاده از شیشه های مات در بین میزها اقدام به ایجاد یک حریم خصوصی برای کارمندان نموده ایم.

 

4- ظریف و مدرن است

طراحی داخلی این پروژه پارتیشن شیشه ای ظریف، مدرن و بدون لرزش است و به راحتی ثابت و فیکس میشود. برخلاف دیوار ها و پارتیشن اداری متداول و ثابت، شیشه شفاف است.بنابراین نور به راحتی از آن عبور کرده و مانعی برای ارتباط چشمی بین کارمند و مراجعه کننده ایجاد نمیشود. بنابراین فضا ها بازتر و منظرم تر به نظر می رسند.

 

 

5- نگهداری و تمیز کردن این پارتیشن اداری آسان است

شیشه های استفاده شده در پارتیشن اداری میزها در این پروژه دوجداره و به صورت مات هستند و صفحات از شیشه های مقاوم ساخته شده اند و به راحتی می توان آن ها را با دستمال های میکروفایبر و مواد شوینده ی مناسب تمیز نمود. اما بهتر است از ضد عفونی کننده‌ های ساخته شده از الکل استفاده نشود چرا که در طولانی مدت باعث ایجاد خط و خش بر روی شیشه ها می شوند.

 

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402
پارتیشن اداری ایتالیایی

پارتیشن اداری ایتالیایی

دوشنبه 15 آبان ماه 1402