چرا بهتر است شیشه سندبلاست شده را برای پارتیشن اداری خود انتخاب کنید؟

908  تعداد بازدید  |  سه شنبه 7 تیر ماه 1401

گاهی برای انتخاب پارتیشن اداری لازم است شرایط مختلفی را به طور همزمان در نظر داشته باشید برای مثال حفظ حریم خصوصی و زیبایی محیط به طور همزمان ممکن است چالش برانگیز باشد استفاده از شیشه سندبلاست میتواند راه حل مناسبی برای شما باشد در این مقاله به معرفی ابین نوع شیشه و چگونگی کاربرد آن در فضاهای اداری میپردازیم

چرا بهتر است شیشه سندبلاست شده را برای پارتیشن اداری خود انتخاب کنید؟

شیشه سندبلاست برای پارتیشن اداری، پنجره، محفظه دوش یا در ، به یک انتخاب روزافزون در طراحی تبدیل شده است. برای محیط خانه یا دفترکار تعادل کامل بین شفافیت و حریم خصوصی را به صورت همه جانبه فراهم می کند. در ادامه بررسی خواهیم کرد که چگونه شیشه سندبلاست می تواند برای طراحی دفترکار شما مفید باشد.

 

شیشه سندبلاست شده چیست؟

سندبلاست کردن شیشه یعنی مات کردن آن با تاستفاده از ماسه خالص تحت فشار

به این صورت که به کمک کمپرسور هوا ماسه خالص روی شیشه پاشش می شود هرچه فضار هوا بیشتر باشد و زمان طولانی تری کار بر روی شیشه صورت گیرد شیشه مات تر خواهد شد

برای اضافه کردن طرح به شیشه میتوانید از انواع مختلف شابلون استفاده کنید برای افزای استحکام و امنیت بیشتر پارتیشن اداری میتوان یک لایه لمینت به شیشه اضافه کرد در این صورت  شیشه ما به شیشه سکوریت تبدیل شده و مقلاومت آن بالا می رود

 

 

 

در ادامه مزایای استفاده از شیشه سندبلاست شده در پارتیشن اداری را بررسی خواهیم کرد

 

حریم خصوصی را تقویت می کند

هنگامی که می خواهید یک طراحی به سبک  پلان باز داشته باشید که میزان مناسبی از حریم خصوصی را برای شما فراهم کند، شیشه سندبلاست می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد این شیشه مات شده به خوبی میتواند فضارا خصوصی تر کند بدون اینکه نبازیس به ساتفاده از متریال های متراکم دیگر داشته باشد

 

 اتاق را روشن می کند

برای پارتیشن اداری ، این متریال و طرح مناسب برای جایگزینی با دیوارهای جامد و غیرقابل نفوذ است که عملکرد مشابهی را ارائه می‌کنند، اما با مزیت افزوده محیطی روشن‌تر. از آنجایی که این ماده هنوز شیشه است، ماهیت بازتابی آن به نور اجازه می دهد تا فضا را روشن تر از قبل کند.

 

صرفه جویی در انرژی

اگرچه شیشه سندبلاست به علت ماهیت شیشه ای بودن اتاق را روشن میکند، اما از آنجایی که سطح مات است خاصیت بازتابی به این ترتیب وقتی نور به شیشه می تابد، هیچ اشعه شدیدی به داخل آن نفوذ نمی کند و منطقه یا اتاق گرم نمی شود. بنابراین در ماه‌های گرم تابستان، می‌توانید دمای داخلی خنک‌تری را حفظ کنید و در عین حال در هزینه‌های انرژی صرفه‌جویی کنید.

 

طرح های سفارشی

این سبک طراحی شیشه در طول سال ها به شدت بهبود یافته است. اکنون، می‌توانید از میان طیف گسترده‌ای از طرح‌های سفارشی انتخاب کنید تا ظاهر را با نیازهای خاص خود مطابقت دهید. شیشه‌های حکاکی شده نیمه‌شفاف را می‌توان با طرح‌ها یا الگوهای خلاقانه طراحی کرد تا آن حس زیبایی و طراحی هنرمندانه را به هر فضایی بیاورد.

 

ارزش ملک را افزایش می دهد

از پارتیشن اداری دفاتر گرفته تا دکوراسیون داخلی خانه ها، شیشه سندبلاست می تواند ارزش ملک را با ترکیبی از مزایا که ارائه می دهد افزایش دهد. جدای از جذابیت زیبایی شناختی، صرفه جویی در انرژی نور پراکنده و حفظ حریم خصوصی اضافی، همه عواملی هستند که ارزش یک ملک را افزایش می دهند.

 

اگر به دنبال درب دوش، پارتیشن اداری یا درب شیشه ای عالی هستید که تعادل کامل بین حریم خصوصی، جذابیت زیبایی شناختی و کاهش هزینه های مربوط به انرژی را فراهم کند - شیشه سندبلاست بهترین انتخاب است.

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402