پنل های پارتیشن اداری چه کاربردی در دکوراسیون دفاتر مدرن دارند؟

822  تعداد بازدید  |  دوشنبه 6 تیر ماه 1401

پنل های پارتیشن اداری چه کاربردی در دفاتر مدرن دارند؟

 

تبدیل یک فضای باز بزرگ به دفتری که بهره‌وری را تقویت می‌کند، می‌تواند کاری سخت به نظر برسد. آیا میدانید چند اتاقک پارتیشن اداری در فضا جا شود؟ آیا اتاقک ها همان چیزی هستند که واقعاً نیاز دارید، یا باید به جای آن با استفاده از پنل ها یک طرح پلان باز را در دفتر اجرا کنید؟ برای تمام نیازهای طراحی فضای کاری شما، طرح پردازپایا خدمات برنامه ریزی را ارائه می دهد تا به شما کمک کند تعیین کنید چه نوع پانل و سیستم میز کار را باید به دفتر خود اضافه کنید. برای شروع، انواع مختلف پارتیشن اداری را در نظر بگیرید.

 

 

اتاقک های مدولار

اتاقک ها از مجموعه ای از پنل ها ساخته شده اند که برای ایجاد فضاهای کاری مستقل برای کارمندان به هم متصل شده اند. با توجه به طراحی متحرک اکثر سیستم های پنل، اطاقک های پارتیشن معمولاً می توانند به اندازه مورد نیاز کوچک یا بزرگ ساخته شوند، که باعث می شود همه کاره باشند، اما طراحی آنها برای طراحان مبتدی دشوار است. اگر به دنبال اضافه کردن اتاقک مدولار به دفتر خود هستید، حتماً با مشاوران ما در طرح پرداز تماس بگیرید تا بهترین چیدمان پارتین ادرای متناسب با فضای شما را ارائه دهند

 

 

 

پنل های پارتیشن اداری قطعاتی هستند که اطاقک های مدولار را تشکیل می دهند. سیستم های پنل که در طیف وسیعی از اندازه ها و مواد موجود هستند، برای مطابقت با نیازهای خاص برای دفاتر با طیف گسترده ای طراحی شده اند. قبل از خرید، مطمئن شوید که اندازه فضایی که در حال تجهیز هستید، تعداد کارکنانی که باید در آن قرار دهید، سبک یا رنگ مورد نظر و محدودیت های بودجه خود را در نظر بگیرید.

 

پارتیشن اداری

پارتیشن‌ اداری، پنل‌های مستقلی هستند که به‌عنوان یک مانع بصری یا مانع صوتی و نور بین فضاهای کاری، فضاهای ملاقات و اتاق‌های استراحت عمل می‌کنند. انواع دیگر پنل ها مانند تقسیم کننده های تزئینی اغلب برای شکستن فضای بصری در اتاق انتظار استفاده می شود. گزینه‌های دیگری مانند پانل‌های زیپ‌آپ یک مانع صوتی سبک و همچنین یک مانع بصری ایجاد می‌کنند. پارتیشن اداری سبک آکاردئونی مانند آنهایی که از Screenflex ساخته می‌شوند، تنظیمات متنوع‌تری را امکان‌پذیر می‌سازند تا بتوانید مناسب ترین تفکیک را میان فضاهای کاری یا مناطق مشترک بدست آورید. نصب پارتیشن یک راه حل عالی برای دفاتری است که به دنبال تقسیم فضا بدون استفاده از دیوار هستند.

 

میز کار پارتیشن دار

میزهای تیمی معرف فضاهای کاری پلان باز هستند که در آن چندین کارمند برروی یک میز می نشینند تا همکاری عالی را در یک محیط تیمی تسهیل کنند. در میزهای تیمی برای ایجاد سطحی هرچند محدود از حریم خصوصی پنل های کوچکی از پارتیشن اداری  بر روی میز ها نصب میکنند آن ها تماس چشمی را تاحدی کاهش داده و میتواند عایق صدا نیز باشد

 

 

 

 

میز مرکز تماس

میز مرکز تماس شبیه میز کار تیمی است زیرا فضاهای کاری زیادی را در یک میز کوچک قرار می دهد، اما در سطح حریم خصوصی ارائه شده متفاوت است. در حالی که میز کار تیمی برای شکستن دیوارها و تقویت همکاری بین کارمندانی که کنار هم می‌نشینند طراحی شده است، میز مرکز تماس معمولاً در یک خط مستقیم قرار می‌گیرد و پارتیشن اداری رومیزی بلندتری بر روی آن نصب می شود تا به کارمندان اجازه دهد هنگام صحبت با مشتریان از طریق تلفن، تمرکز مورد نیاز خود را داشته باشند.

 

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402
پارتیشن اداری ایتالیایی

پارتیشن اداری ایتالیایی

دوشنبه 15 آبان ماه 1402