تعمیر و نگهداری پارتیشن اداری

1088  تعداد بازدید  |  دوشنبه 6 تیر ماه 1401

در عصر حاضر پارتیشن اداری به یکی از آیتم های ثابت در دکوراسیون اداری مدرن تبدیل شده است برای اینکه بتوانید از پارتیشن خود نهایت استفاده را ببرید لازم است به خوبی از آن ها نگهداری کنید در مقاله زیر نکاتی را که برای حفظ و نگهداری پارتیشن اداری لازم است برای شما شرح می دهیم

تعمیر و نگهداری پارتیشن اداری

پارتیشن اداری امروزه بسیار پر کاربرد است و در بسیاری از پروژه های اداری اجرا می شود. پارتیشن اداری گزینه ای مناسب برای تقسیم بندی فضا است. با توجه به نوع کاربری فضا و سبک مورد نظر می توان مدل های مختلفی از آن را انتخاب نمود. انتخاب نوع پارتیشن اداری در طراحی دکوراسیون داخلی  اهمیت دارد و کیفیت آن بسیار مهم است.

تعمیر و نگهداری اصولی از پارتیشن نیز حائز اهمیت است چرا که هر چه بهتر از آن ها نگهداری شود ، طول عمر بیشتری خواهند داشت. پارتیشن اداری به دلیل استفاده مداوم بیشتر از انواع دیگر به نگهداری نیاز دارد.

 

انبار کردن:

اگر برای مدتی محدود و موقت از پارتیشن ها استفاده ای ندارید ( برای مثال در حال نقل و انتقال به فضای دیگری هستید) به نوع انبار کردن آن ها دقت کنید. حتما به محدودیت های دمایی و رطوبت هوا توجه ویژه ای داشته باشید. برخی از دیوایدر ها علل الخصوص متریال چوبی نسبت به تغییرات میزان رطوبت هوا حساس هستند. لذا برای انبار کردن و انتقال آنها محدودیت هایی داریم. همچنین در هنگام جدا کردن قطعات مختلف پارتیشن اداری، لازم است اصول اساسی را رعایت کنید. و با احتیاط کامل قطعات را تفکیک کنید. دیوایدر آلومینیومی نیز ممکن است دچار خمیدگی و یا شکستگی شود بنابراین آن ها را با دقت بر روی هم بگذارید.

 

تمیز کردن اصولی:

قاب پارتیشن های ام دی اف را با دستمال های نرم و بدون نم گردگیری کنید. شیشه های دیوایدر ها ممکن است دچار خط و خش شوند بنابراین نیازمند توجه بیشتری هستند. با دستمال های نرم یا میکروفایبر و با کمی مایع ظرفشویی شیشه را تمیز نمایید. برای تمیز کردن دیوایدر شیشه ای لمینت تنها از دستمال مرطوب با آب یا شوینده های بسیار ضعیف استفاده کنید. اما برای شست و شوی پنل های شیشه ای میتوان از مایع شیشه شور نیز استفاده کرد.

 

 

 

تعمیر به موقع:

پارتیشن اداری به دلیل استفاده مداومی که از آن ها می شود و چون در محیط های پر رفت و آمد قرار دارند ، ممکن است دچار آسیب شوند. اگر به موقع اقدام به تعمیر آن ها نشود منجر به آسیب بیشتر به می شود. تعمیر دیوایدر ها بسیار راحت است و اگر خسارت جدی ندیده باشند به سرعت قابل تعمیر هستند.

 

جابه جایی اصولی:

برای جا به جایی نیازمند افرادی هستید که این کار را به طور اصولی انجام دهند. باز کردن و بستن باید با دقت و ظرافت بسیاری انجام شود چرا که هر گونه ضربه کوچکی ممکن است خسارات جبران ناپذیری به پارتیشن وارد نماید.

 

راهنمای استفاده :

شاید یکی از اولیه ترین کارهایی که می توانید برای نگهداری اصولی از پارتیشن اداری انجام دهید، ارائه یک راهنمای استفاده و نگهداری از آن ها، به کارکنان است. افراد با دانستن اصول درست می توانند در نگهداری بهتر تاثیرگذار باشند.

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402