دلایل کاربردی بودن پارتیشن اداری

893  تعداد بازدید  |  یکشنبه 5 تیر ماه 1401

دلایل کاربردی بودن پارتیشن اداری

 

امروزه سازمان های بیشتری از طراحی پلان باز در محیط های اداری استقبال می کنند. برای دستیابی به این قابلیت، آنها پارتیشن اداری و انواع دیوایدر ها را برای ایجاد فضای کاری انعطاف پذیر و اختصاصی برای کارکنان ترکیب می کنند. این پارتیشن‌ اداری علاوه بر افزایش بهره‌وری، به ساده‌سازی چیدمان فضای اداری و غنی‌سازی زیبایی‌شناسی کمک می‌کند. اگر در مورد استفاده از پارتیشن اداری مطمئن نیستید، در اینجا پنج دلیل برای اطمینان دادن به شما وجود دارد. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

 

الهام بخش خلاقیت

سازمان‌هایی مانند شرکت‌های طراحی و آژانس‌های تبلیغاتی به دلیل وجود افراد خلاق، کسانی که خارج از چارچوب فکر می‌کنند، پیشرفت می‌کنند. با این حال، مواردی وجود دارد که کارمندان به دلیل تعامل مداوم با یکدیگر حواسشان پرت می شود. ادغام  انواع مختلف پارتیشن اداری به کسب و کارها کمک می کند تا تمام مزاحمت های غیر ضروری را حذف کنند، در حالی که همکاری های ضروری بین کارمندان را تشویق می کند. این به بهبود بهره وری کمک می کند و خلاقیت را در کارکنان الهام می بخشد.

 

 

یک فضای حرفه ای خلق کنید

ترکیب پارتیشن اداری و دکوراسیون مینیمال و در عین حال موثر می تواند به شما کمک کند دفتر خود را به یک محل کار حرفه ای تبدیل کنید. علاوه بر پارتیشن‌ اداری مدرن و دیوایدر، می‌توانید نقاشی دیواری با قاب و عکس‌هایی از نقل قول‌های معروف را نیز قرار دهید تا حال و هوای حرفه‌ای فضای اداری خود را افزایش دهید. همچنین می‌توانید صفحه‌های لمسی و نمایشگرهای LCD را برای انتقال اعلان‌ها و سایر اطلاعات در کنار پارتیشن‌ اداری اتاق قرار دهید.

 

افزایش ارزش شرکت

ممکن است تصور کنید، پارتیشن‌ اداری موجب ایجاد تاریکی و کسالت در یک فضای کاری میشود.

فقط کمی خلاقیت و کوشش لازم است تا یک چیدمان طراحی کنید که نه تنها با طراوت باشد، بلکه بهره وری را نیز افزایش دهد. می‌توانید آثار هنری قاب‌بندی‌شده‌ای را که رویدادها و دستاوردهای مهم سازمانتان را به تصویر می‌کشد، روی پارتیشن اداری قرار دهید تا الهام‌بخش کارمندانتان باشد.

 

برندسازی نوآورانه را ترویج کنید

با استفاده از پارتیشن اداری و مبلمان، می توانید برند خود را به روشی بسیار ظریف تبلیغ کنید. می‌توانید پارتیشن‌ اداری را به گونه‌ای شخصی‌سازی کنید که شامل پنل سفارشی با نشان سازمان شما، شعار یا هر تصویر متمایز دیگری باشد تا داستان کسب‌وکارتان را به کارمندان و مشتریانی که از این مرکز بازدید می‌کنند، منتقل کنید. همچنین می‌توانید عناصری مانند تخته‌های پاک کن خشک را در کنار پارتیشن‌های اداری تنظیم کنید تا ورودی‌های کارمندان را برای بهبود برندسازی در دفتر و جاهای دیگر تشویق کنید.

 

کمک به کاهش سر و صدا

یکی از ایرادات معمولی در اکثر فضاهای کاری پلان باز، میزان زیاد سروصدای تولید شده است. در غیاب عناصری مانند پارتیشن اداری و دیوایدرهای اتاق، هیچ سطح فوری برای کاهش میزان نویز وجود ندارد. امروزه دیوایدر ها از موادی طراحی شده‌اند که قابلیت جذب صدای عالی دارند تا محیط کاری بدون دردسر را فراهم کنند.

 

کاربری همیشگی

 

نصب یک دیوار دائمی برای جداسازی فضا ممکن است در وهله اول راهکاری مناسب باشد اما در صورت گسترش کسب و کار و اضافه شدن تعداد کارمندان از یک راهکار عملی به یک مزاحم تبدیل می شود

برای تفکیک فضاهای اداری بهتر است از پارتیشن استفاده کنید تا در هر زمان که نیاز داشتید آن هارا جداسازی کرده و در فضایی دیگر به کار ببرید شما مجبور نخواهید بود برای تغییر دکوراسیون کار را تعطیل کنید و تخریب انجام دهید تنها با یک روز کار و حذف اتصالات قادر خواهید بود فضای خود را دگرگون کنید

 

 

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402