چگونه یک نشیمن دنج و راحت داشته باشیم؟

1278  تعداد بازدید  |  چهارشنبه 7 اردیبهشت ماه 1401

چگونه یک نشیمن دنج داشته باشیم؟

 

اتاق‌های نشیمن در همه اندازه‌ها، شکل‌ها، فرم‌ها، سبک‌ها و رنگ‌ها وجود دارند، اما یکی از ویژگی‌های مشترک همه آنها، دنج بودن است. در نهایت، اتاق نشیمن جایی است که شما بیشترین زمان خود را در آن میگذرانید.بنابراین لازم است برای طراحی و چیدمان آن وقت بگذارید. قوانین سخت و سریعی برای دنج کردن یک اتاق وجود ندارد. ما 18 نمونه اتاق نشیمن دنج را در این مقاله برای شما جمع آوری کردیم تا الهام بگیرید و آن را در فضای خود امتحان کنید.

 

به محیط خود گرما بیاورید

این اتاق نشیمن که توسط توماس کالاوی طراحی شده است، با وجود اندازه بزرگ و ارتفاع سقف، گرما را تراوش می کندبا بخش بندی نشیمن میتوانید صمیمیت را افزایش دهید و همچنین میتوانید با استفاده از رنگ های گرم روی دیوار مانند طلایی ، کرم و غیره در حین گرمابخشی به فضا جلوه بیشتری بدهید با استفاده از پارچه های طرح دار و در عین حال ملایم به صورت لایه لایه فضا را غنی تر کنید.

 

 

 

یک فضای باز را جدا کنید

 

یک کاناپه مدولار، روکش سفید رنگ شده، به این اتاق نشیمن شخصیتی آرام و دنج می‌بخشد.در این خانه فضای اتاق نشیمن با آشپزخانه و اتاق ناهارخوری مشترک است طراح برای دنج  کردن نشیمن یک پرده نصب کرد. پارچه نیمه شفاف، نور زیاد را تضمین می کند، و احساس یک حریم خصوصی دنج را به خوبی منتقل می کند.

 

 

 

 

بافت ها و سبک های لایه

 

در حالی که رنگ ها می توانند به دنج بودن اتاق کمک کنند، اما این تنها راه نیست. برای مثال، این اتاق نشیمن با رنگ خنثی توسط کریستین فاین را در نظر بگیرید. اثاثه یا لوازم داخلی نرم و غنی از بافت با رنگ کرم، وسایل چوبی روستایی و آیتم های آنتیک و قدیمی ترکیب می‌شوند و تاثیر مدرن و در عین حال دنج ایجاد کنند.

 

 

 

 

 

به یک رنگ بچسبید

 

آینه کردن تمام دیوارها برای دریافت نور بیشتر، راه مطمئنی برای بزرگ‌تر کردن اتاق است. و ما برای آن ترفند طراحی اینجا هستیم، اما ما همچنین دوست داریم که بنجامین دانگ، طراح، این کار را به گونه‌ای انجام دهد که احساس دنج یک فضای کوچک از بین نرود. رویکرد تک رنگ سبز از شلوغ به نظر رسیدن اتاق جلوگیری می کند، و پارچه های مخمل آن را گرم تر نشان میدهد.

 

 

 

 

 

یک پیانو را در کانون توجه قرار دهید

 

یک پیانو با چوب گرم به طور خودکار یک اتاق نشیمن بزرگ را به یک فضای دنج تر تبدیل می کند، زیرا گرد هم آمدن و شادی عمومی را تشویق می کند. رنگ های مرجانی، خاکستری و برنجی به خوبی در کنار هم قرار گرفته اند تا به این اتاق نشیمن طراحی شده توسط مونا حاج، داستان رنگی پویاتر و در عین حال قابل دسترس تری ببخشند.

 

 

 

 

محیطی خلق کنید که مورد پسند تمامی افراد خانواده باشد

دورتادور شومینه سنگی، تیرهای سقف روستیک و فرش‌های چند لایه، این اتاق نشیمن را به اندازه‌ای راحت و دنج می‌کند که تمام خانواده از آن لذت ببرند، به‌ویژه سگ!

 

 

 

یک بار خانگی اضافه کنید

 

هیچ چیز مثل یک بار خانگی در اتاق نشیمن باعث آرامش و آماده شدن برای یک زمان خوب نمی شود. طراح جان فونداس با برداشتن در، یک کمد کم‌عمق طراحی کرده که در کنار نقوش دریایی فضایی عالی برای یک مهمانی گرم ایجاد میکند.

 

 

 

 

اتاق را با کتاب پر کنید

 

یک قفسه کتاب توکار دیواری ساخته شده از چوب گرم این اتاق نشیمن مدرن را دنج می کند. این اتاق نشیمن خنثی با کمک از طبیعت و پنجره های بزرگی که نور را به داخل خانه می اورد، هم به اندازه کافی رسمی برای پذیرایی از مهمانان و هم به اندازه کافی دنج است که در خانه به خوبی استراحت کرده  و احساس آرامش کنید. ما همچنین به جای صندلی کلاسیک، صندلی با رنگی متضاد را پیشنهاد میکنیم.

 

 

 

 

 

صندلی های زاویه دار به سمت شومینه

در این اتاق نشیمن که توسط Jae Joo طراحی شده است، همه چیز در اطراف شومینه می چرخد. اگر نمی‌توانید یک بخش بزرگ را به خوبی دکور کنید و یک کاناپه تکی بزرگ نامناسب به نظر می‌رسد، دو صندلی بسیار بزرگ و راحت را انتخاب کنید. آنها را به سمت داخل و به سمت نقطه کانونی (در این مورد، شومینه) زاویه دهید و سپس به جای یک میز بزرگ قهوه در جلوی آنها، یک میز کناری کوچک قرار دهید. بحث های مفصل کنار آتش در پیش است!

 

 

 

 

اتاق نشیمن رنگارنگ دنج

 

ما عاشق تضاد کاشی‌های عجیب و غریب و نقاشی رئالیستی هستیم که به دلیل پالت رنگ مشترک در این اتاق نشیمن توسط مادلین استوارت، به نوعی مکمل هم هستند. دو مبل کوچک روبروی هم مکالمه خوبی را تضمین می کنند، اما همچنین مکانی دنج برای جمع شدن با یک کتاب خوب در کنار آتش و نور طبیعی فراهم می کند.

 

 

 

 

 

 

 

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402