ترندهای دکوراسیون داخلی سال 2022

1381  تعداد بازدید  |  دوشنبه 4 بهمن ماه 1400

ترندهای دکوراسیون داخلی سال 2022

1- معماری بیوفیلیک

معماری بیوفیلیک یکی از انواع سبک های معماری و طراحی داخلی است که با توجه به ذات روحی و جسمی انسان که نیازمند ارتباط با طبیعت است طرفداران زیادی را به خود جذب نموده است. طراحی داخلی در این سبک بدین معنی است که تاکید بیشتری بر ایجاد محیطی آرام،با استفاده از نورهای طبیعی و گیاهان سازگار با محیط داخلی دارد. در نتیجه این نوع دکوراسیون داخلی هم از نظر حسی و هم از نظر بصری ارتباط با طبیعت را بیشتر در خود نشان می دهد.



2- الگوها و رنگ های شاخص

استفاده از رنگ های گرم و یا با غلظت بالا و الگوهای چشمگیر در این سال بیشتر در طراحی دکوراسیون داخلی فضا دیده خواهد شد. به سراغ رنگ های خاص بروید و با خلاقیت خود فضایی بسیار خاص را خلق کنید. در این ترند جدید کمتر به دنبال رنگ های خنثی بروید.



3- جزئیات سنتی

الگوها و جزئیات سنتی در طراحی دکوراسیون داخلی کاربرد بیشتری خواهند داشت. ایجاد حس نوستالژیک در طراحی داخلی خانه با استفاده از المان های سنتی در بخش های جزئی در دکوراسیون داخلی، می تواند بسیار جالب باشد و به یکی از ترندهای امسال تبدیل شده است.



4- ایجاد قسمتهای آرامش بخش

کلیت دکوراسیون داخلی باید از الگویی خاص تبعیت داشته باشد تا هماهنگی در چیدمان به طور واضح دیده شود. با توجه به طرح کلی داخلی فضا، قسمتی از خانه را به عنوان گوشه ای دنج و آرامش بخش در نظر بگیرید و با استفاده از المان های مختلف حس آرامش را در آن قسمت القا کنید. این قسمت می تواند فقط مختص خودتان باشد. برای مثال گوشه ای از اتاقتان، پذیرایی و یا اتاق کار که در مواقع لازم برای خلوت کردن ذهن به آن جا پناه ببرید.



5- مبلمان منحنی

استفاده از مبلمان منحنی با رنگ های روشن در این طراحی داخلی بیشتر دیده خواهد شد. کمد و یا صندلی هایی که گوشه های گردتری دارند و یا میزهایی با طرح های منحنی کاربردی تر خواهند بود.



6- تزئینات پنجره با رنگ و الگوهای زیاد

اگر از پرده برای پنجره ها استفاده می کنید به سراغ پارچه هایی بروید که طرح های بیشتری دارند و جلب توجه می کنند. اگر هم از کرکره برای پوشاندن پنجره بهره می گیرید باز هم به سراغ طرح های خاص با رنگ های غلیظ بروید.



7- رنگ سال

و در آخر مهم ترین چیزی که می توانید برای طراحی دکوراسیون داخلی خود به آن توجه کنید و آن را به کار ببرید رنگ سال 2022 است که در مطالب قبل آن را معرفی نموده ایم. رنگ امسال که چندی پیش توسط سازمان پنتون معرفی شده است و رنگی مشابه به یاسی دارد.




پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402
پارتیشن اداری ایتالیایی

پارتیشن اداری ایتالیایی

دوشنبه 15 آبان ماه 1402