طراحی و اجرای دکوراسیون روزنامه دنیای اقتصاد

نام پروژه: روزنامه دنیای اقتصاد سال اجرا: ۱۳۹۰ مدت زمان اجرا: ۳۵ روز کاری حجم پروژه: ۱۲ واحد

دکوراسیون اداری روزنامه در کارایی و خلاقیت کارکنان تاثیر مثبت دارد. تفاوت زیادی بین طراحی و دکوراسیون داخلی یک سازمان با طراحی دفتر نشریه وجود دارد. طراحی فضای مجزا و اتاق ها جلسه، لابی و سالن های چند منظوره مدرن که با تجهیزات روز مجهز شده اند، اصلی ترین بخش های دکوراسیون دفتر نشریه هستند. دکوراسیون اداری روزنامه دنیای اقتصاد نمونه ای عملی از طراحی دفتر نشریه است که به سبک مدرن و با استفاده حداکثری از فضا کار شده است.

ویژگی های دکوراسیون اداری روزنامه دنیای اقتصاد

طراحی و تجهیز دکوراسیون اداری روزنامه دنیای اقتصاد توسط تیم حرفه ای طراحی داخلی و گروه معمار طی دو مرحله انجام شده است. طراحی، ساخت و اجرای این پروژه در سال ۱۳۸۸ توانست رضایت مدیران را جلب کند. شش سال پس از اتمام پروژه طراحی، یکبار دیگر دکوراسیون اداری روزنامه دنیای اقتصاد توسط تیم اصلی مورد نوسازی و بازسازی قرار گرفت. طراحی این پروژه در سال ۱۳۹۴ در طبقه اجرا شده است.

طراحی حریم خصوصی

طراحی اتاق کار و فضای اختصاصی از اهمیت زیادی برخوردار است . دکوراسیون اداری روزنامه دنیای اقتصاد با توجه به نوع کاربری از حساسیت زیادی برخوردار است. میزهای مجهز به سیستم های صوتی و تصویری برای جداسازی فضای کاری، اختصاص داده شده که راحتی بیشتری را ایجاد می کند. جداسازی دفتر کار و تعیین مرزهای اتاق کار از خصوصیات بارز در پروژه دکوراسیون اداری نشریه است. فاصله کافی برای جداسازی میز کار و تجهیزات در نظر گرفته شده تا مزاحمت ایجاد نکند. استفاده از قفسه و میزهای کشودار برای هر بخش موجب بهره گیری بیشتر از فضا شده است.

نورپردازی اداری روزنامه دنیای اقتصاد

نور قالب پروژه از نورهای سقفی تامین شده که کارایی مناسبی دارد. با توجه به اهمیت روشنایی و نور در دکوراسیون اداری روزنامه دنیای اقتصاد، تیم طراحی از رنگ سفید یک دست برای طراحی دیوارها، سقف و همچنین میزکار اداری بهره برده است. هماهنگی رنگ سفید با نورهای سقفی بزرگترین مزیت این پروژه است که نبود نور طبیعی را به صورت کامل جبران می کند. علاوه بر آن رنگ سفید بدون ترکیبات رنگی، موجب تمرکز بیشتر و خلاقیت پرسنل اداری خواهد شد.

اشتراک این مطلب