پارتیشن اداری آلومینیومی دو جداره

1220  تعداد بازدید  |  چهارشنبه 12 مرداد ماه 1401

یکی از انواع رایج پارتیشن اداری، پارتیشن آلمینیومی دوجداره است این پارتیشن از ترکیب شیشه سکوریت با فریم آلمینیومی ساخته می شود و برای فضاهایی که نیاز به پارتیشن با استحکام بالا دارند بسیار مناسب است

پارتیشن اداری آلومینیومی دو جداره

پارتیشن اداری می تواند راهی ایده آل برای تقسیم فضای داخلی محیط کار شما باشد. آن ها روشی انعطاف پذیر و کم هزینه برای ایجاد دفاتر شخصی، تقسیم بندی محیط یا ایجاد اتاق های مجزا هستند که می توانند به زیباسازی و دکوراتیو بودن محیط شما نیز کمک کنند. پارتیشن اداری در انواع متنوعی طراحی و تولید می شود که هر کدام دارای ویژگی، مزایا، معایب، متریال، طرح و رنگ، نحوه نصب و قیمت متفاوتی هستند. البته نصب پارتیشن بسیار آسان است و شما می توانید در کوتاه ترین زمان و حداقل اختلال در کار و فعالیت، آن ها را نصب نمایید.

 

 

 

پارتیشن آلومینیومی دوجداره نوعی پارتیشن اداری  است که برای ساخت و طراحی آنها ، از نوار های پر کننده بی رنگ بین سازه های شیشه ای استفاده میشود که این نوار ها علاوه بر اینکه از نفوذ سر و صدا و حرارت جلوگیری میکنند ، استحکام را هم بالا میبرند.طراحی پارتیشن آلومینیومی دوجداره به صورتی است که، شیشه های سکوریت در فریم آلومینیومی که به صورت قاب دور شیشه می چرخد قرار می گیرد و قطعات مختلف آن به همدیگر وصل می شود و اما شما هیچگونه اتصالی در ظاهر پارتیشن اداری مشاهده نمی کنید و اتصالات تنها در قسمت های داخلی قابل مشاهده هستند.

نصب سریع و آسان بدون ایجاد گردوخاک، از مزایای این پارتیشن است. همچنین به دلیل رنگ بندی مختلف امکان انتخاب بیشتری برای مشتری وجود دارد. جابه جایی و نصب این پارتیشن ها بسیار آسان است و قطعات آن نیز در صورت نیاز قابل تعویض هستند.

یکی از مهم ترین قابلیت های پارتیشن های آلومینیومی دو جداره ، این است که  سیم‌ کشی ‌های وسایل اداری و دیگر تأسیسات ساختمان در پارتیشن دوجداره محفوظ می‌باشد. این موضوع کمک قابل توجهی به نظم دهی فضا کرده و از شلوغی در محیط نیز جلوگیری می نماید.

 

 

بیشتر بدانید:

 

پارتیشن اداری چیست؟

پارتیشن اداری ترکیبی

ارزان ترین نوع پارتیشن اداری کدام است؟

مقایسه پارتیشن شیشه ای فریم دار و بدون فریم

انواع شیشه در پارتیشن اداری

 

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402
پارتیشن اداری ایتالیایی

پارتیشن اداری ایتالیایی

دوشنبه 15 آبان ماه 1402