بهترین رنگ برای در و پنجره

1636  تعداد بازدید  |  سه شنبه 21 دی ماه 1400

بهترین رنگ برای در و پنجره

رنگ آمیزی المان های مختلف در دکوراسیون داخلی بسیار مهم است.از آن جایی که در و پنجره ها عموما از جنس چوب و یا فلز هستند باید رنگی را انتخاب کنید که ضد آب باشد و به سرعت خشک شود. این نوع رنگ می بایست غلظت بالایی داشته باشد تا به راحتی تمامی سطوح را بپوشاند. همچنین رنگی را انتخاب کنید که بعد از اتمام رنگ آمیزی، سطحی کاملا صاف و بدون زبری ایجاد کند.

                    



رنگ مناسب سقف

اولین هدف در طراحی دکوراسیون داخلی رنگ دیوارها و مبلمان است. به جز مواقعی که شما یک سقف کاذب دارید که توجه را به خود جلب می کند. استفاده از رنگ های پلاستیکی و یا اکریلیک بهترین گزینه برای رنگ آمیزی سقف هاست.

                                   



رنگ دیوارها

رنگ های بسیار متعددی برای نقاشی دیوارهای داخلی ساختمان وجود دارد. رنگ هایی از قبیل رنگ پلاستیکی ( که از قدیمی ترین انواع رنگ هاست ) رنگ روغن، رنگ اکریلیک و ... رنگ های جدیدی مانند رنگ های بلکا و نانو نیز وجود دارند که امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی و رنگ آمیزی دیوارهای داخلی از آن ها استفاده می شود. اگر به بوی رنگ حساسیت دارید از رنگ هایی که پایه اصلی آن ها آب است استفاده کیند که بوی کمتری دارند و سریع تر خشک می شوند.

                                     



تناژ رنگی مناسب در طراحی دکوراسیون داخلی

برای انتخاب رنگ مناسب برای هر قسمت از خانه باید به کاربری آن قسمت توجه کنید. برای مثال برای قسمت پذیرایی که قسمت مهم خانه محسوب می شود رنگ های روشن تری را انتخاب کنید و برای اتاق خواب سراغ رنگ هایی بروید که آرامش بیشتری در شما ایجاد می کنند. به طور کلی در انتخاب رنگ برای قسمت های مختلف دکوراسیون داخلی خانه و یا محل کار دقت و حساسیت بیشتری به خرج دهید.

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402
پارتیشن اداری ایتالیایی

پارتیشن اداری ایتالیایی

دوشنبه 15 آبان ماه 1402