رنگ طلایی در طراحی دکوراسیون داخلی منزل

1340  تعداد بازدید  |  دوشنبه 13 دی ماه 1400

رنگ طلایی در طراحی دکوراسیون داخلی منزل

برای همه ما پیش آمده که در چیدمان دکوراسیون داخلی به دنبال چیزی جدید باشیم که دکور ما را تغییر دهد و کمی تفاوت ایجاد کند. آیتمی که به گوشه ای اضافه کنیم با تابلویی به دیوار بزنیم. رنگ طلایی رنگی منحصر بفرد است که می توان تغییر شگرفی در دکوراسیون داخلی ایجاد کند. راه های مختلفی برای استفاده از این رنگ در دکوراسیون داخلی وجود دارد. آینه، صندلی، قاب عکس و بسیاری آیتم های دیگر وجود دارد که می توان این رنگ را در آن ها دید.



صندلی

صندلی یکی از گزینه های مناسب برای کاربرد رنگ طلایی است. صندلی را می توان در هر قسمت خانه به کار برد. صندلی با فریم طلایی می تواند احساس لاکچری و شیک بودن را در فضا القا کند. صندلی می تواند تمام فلزی به رنگ طلایی و یا فریم آن با این جنس و رنگ باشد. و یا حتی می توانید این رنگ را با هر جنس دیگری به کار ببرید. صندلی طلایی می تواند کاربرد تزئینی در دکوراسیون داخلی شما داشته باشد.

 

 

نور

نورپردازی همیشه یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در دکوراسیون داخلی هر فضا بوده است. می توانید تجهیزات نوری خود را اعم از آباژور ، لوستر، چراغ رومیزی و ... را به رنگ طلایی انتخاب کنید. رنگ طلایی و جنس فلزی در ادغام با نور ترکیب بسیار جذابی را ایجاد می کند. امروزه رنگ طلایی در طراحی داخلی ( در تناژهای مختلف برنزی، طلایی روشن، رزگلد و...) بسیار مورد توجه قرار گرفته است. مزیت این طرح و رنگ برای تجهیزات نوری در این است که با همه نوع سبکی هماهنگی دارد و میتوان به راحتی آن را با کلیت دکوراسیون داخلی هماهنگ کرد.

                             



آیتم های تزئینی

می توانید هر نوع وسیله تزئینی که در نظر دارید را به رنگ طلایی انتخاب کنید تا جلوه ای دیگر به دکوراسیون داخلی خود ببخشید. میز جلوی مبل، آباژور کنار پذیرایی، لوستر، قفسه، گلدان و یا هر چیز دیگری که به عنوان وسایل تزئینی و کاربردی در دکوراسیون داخلی خود استفاده می کنید می تواند به رنگ طلایی باشد. کمی متفاوت عمل کنید و با استفاده از رنگ طلایی دکوراسیون داخلی خود را منحصر بفرد کنید.



پذیرایی، بهترین فضا برای رنگ طلایی

اتاق پذیرایی یکی از مهم ترین فضاها در منزل است چرا که اغلب مواقع اعضای خانواده در این اتاق جمع می شوند و اوقات خوشی را در کنار هم می گذرانند و علاوه بر این مهمان ها نیز اولین مواجهه با خانه در اتاق پذیرایی دارند. بنابراین بهترین مکان برای استفاده از رنگ طلایی اتاق پذیرایی است چرا که جلوه ی بیشتری به فضا می دهد و می تواند محیط را دلنشین تر کند.

پارتیشن اداری پارامتریک

پارتیشن اداری پارامتریک

یکشنبه 3 دی ماه 1402
مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

مقاوم ترین نوع پارتیشن اداری

سه شنبه 21 آذر ماه 1402
پارتیشن اداری ایتالیایی

پارتیشن اداری ایتالیایی

دوشنبه 15 آبان ماه 1402